حادثه مرگبار وحشتناک / ریزش برج دوقلو در آبادان

حوادث رکنا: سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره جزئیات حادثه ریزش ساختمان 10 طبقه در آبادان گفت: این حادثه 21 مصدوم و 3 فوتی داشته است.

حادثه مرگبار وحشتناک / ریزش برج دوقلو در آبادان
کدخبر : 1426
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

سگ‌های زنده‌یاب و امدادگران هلال‌احمر اعزام شدند

شعبانی، مدیرعامل هلال‌احمر استان خوزستان گفت: ساعت ۱۲:۳۰ امروز دوم خرداد ماه، گزارش حادثه ریزش ساختمان تجاری ۱۰ طبقه متروپل در شهرستان آبادان منطقه ته لنجی امیری اعلام شد.

وی گفت: چهار تیم امدادی از شهرستان‌های خرمشهر، ماهشهر و شادگان همراه با ۲ تیم سگ‌های زنده‌یاب و خودرو‌های ست نجات به محل حادثه اعزام و عملیات تخلیه و ایمن سازی صحنه آغاز شده است.

به گفته وی تیم واکنش سریع استان و همچنین بیش از ۵۰ نیروی امدادی از شهر‌های همجوار برای اعزام به محل حادثه آماده باش هستند.

آرام، معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی شهرداری آبادان نیز تعدادی از مصدومان را زیر آوار اعلام کرد و از شهروندان خواست با ترک محل حادثه به روند  خدمت رسانی به این مصدومان کمک کنند.

بازداشت خاطیان

بنا بر اعلام مرانی پور، دادستان آبادان پیمانکار و مالک این ساختمان بازداشت شدند.

عبدالنبی پورخلف، رئیس شورای شهر خرمشهر از اعزام خودروهای عملیاتی آتش نشانی شهرداری این شهرستان خبر داد و گفت : سازمان آتش نشانی شهرداری خرمشهر در آماده باش کامل قرار گرفته است.

عارف شرهانی اصل در خصوص آخرین مصدومان حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان اظهار کرد: تا این لحظه سه نفر در این حادثه فوت کردند و ۲۱ نفر مجروح شده‌اند.

وی افزود: تلاش‌ها برای آواربرداری همچنان ادامه دارد.

بنابراین گزارش، بخش‌هایی از ساختمان بزرگ «متروپل» در خیابان امیری آبادان ظهر امروز پیش فرو ریخت.

 

به دلیل ریزش بخش‌هایی از ساختمان ۱۰ طبقه اداری - تجاری متروپل، برای ایمن سازی، خیابان اصلی امیری آبادان مسدود شد.

گفته شده در این حادثه شماری مجروح شدند و به تعدادی خودرو هم آسیب وارد شده است. خبرهای رسیده حاکی است ساختمان به صورت کامل تخلیه شده است.

شدت این حادثه به قدری است که ساختمان‌های اطراف به شدت لرزیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان