کد مطلب: 30104

مهران غفوریان | مهران غفوریان در مهلا | مهران غفوریان در نقش مادر

لباس پرنسسی زن مهران غفوریان تو تولد مادرشوهرش غوغا کرد | خانم با این لباس میلیون دلاریش شده عین ملکه ها

عکس های جذاب مهران غفوریان و دختر با نمکش حسابی اینستارو ترکوند. خانوم آقا مهران هم با لباس جذابش تو جشن تولد مادرشوهرش درخشید.

لباس پرنسسی زن مهران غفوریان تو تولد مادرشوهرش غوغا کرد | خانم با این لباس میلیون دلاریش شده عین ملکه ها

مهران غفوریان در کنسرت نمایش تئاتر سی صد حضور دارد. عکسی از مهران غفوریان و جواد عزتی در پشت صحنه این نمایش مشاهده می کنید. مهران غفوریان بازیگر محبوب سریال های طنز است. مهران غفوریان چندی پیش عمل قلب انجام داد. مهران غفوریان در کشور به عنوان بازیگر، کمدین و کارگردان شناخته میشود.

عکس های جذاب مهران غفوریان و دختر با نمکش حسابی اینستارو ترکوند. خانوم آقا مهران هم با لباس جذابش تو جشن تولد مادرشوهرش درخشید.

زندگی شخصی و کاری مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

مهران غفوریان

آغاز بازیگری مهران غفوریان

بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

از سال 1376 بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

شروع بازیگری مهران غفوریان

غفوریان سپس در سال 82 شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.

پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال 95 در هنگام ساخت سریال همسایه ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

مهران غفوریان

خانواده هنرمند مهران غفوریان

ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آن ها که خطاط بوده آغاز شده است که علاو بر این هنر ها نقاشی و آواز خوانی را هم داشته اند.

مهران غفوریان یک بردار به اسم مهدی دارد که 5 سال از وی بزرگتر می باشد و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی انجام داده است.

ورزش کار بودن مهران غفوریان

وقتی صحبت از هیکل مهران غفوریان به میان می آید طبیعی است که ذهن مردم معطوف موارد خاصی شود و برایشان عجیب باشد که چطوری مهران غفوریان با این وزن در کاراته و رشته های رزمی فعالیت می کند اما واقعا این طور می باشد مهران غفوریان در رشته های رزمی با برادرش فعال بوده است.

پدرش سالها افسر نیروی دریایی بوده و در سال 1372 فوت کرده است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او 5 سال بزرگتر است و آهنگسازی میکند.

ازدواج و همسر مهران غفوریان

ازدواج مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 ازدواج کرد، او خبر نامزدی اش را در برنامه گلخانه همان سال رسانه ای کرد، او و همسرش در حال یک دختر دارند.

خنداننده برتر شبکه نسیم

رامبد جوان بین کمدین های خندوانه مسابقات استندآپ کمدی اجرا نمود که در مرحله نهایی مهران غفوریان و امیرمهدی ژوله توانستند به صورت مشترک به رتبه اول دست پیدا کنند.

سخت گیر در انتخاب غذا

مهران غفوریان با توجه به اینکه به هیکل او می خورد که به هیچ غذایی دست رد نمی زد اما با حضور در برنامه شام ایرانی این را ثابت نمود که بسیار سخت گیر در انتخاب غذا می باشد و برایش ریزه کاری های بسیاری مهم می باشد.

مهران غفوریان از بازیگرهای قابل و توانایی هست که خیلی ها اون رو به فیلم های کمدی میشناسن و در اصل ایشون یه کمدین محسوب میشه ولی خب این اواخر انگار این بازیگر تم بازیش رو عوض کرده  یه گریزی هم به بودن توی نقش های جدی زده و این رو میشه از نقش آفرینی مهران غفوریان توی فصل جدید سریال زخم کاری متوجه شد چرا که این سریال جوری نیست که بشه گفت طنز توش راهی داره و مهران غفوریان باز هم مثل سابق میخواد یه نقش کمدی داشته باشه. یه موضوعی هم که راجبه ایشون یه مدت طولانی در مجازی وجود داشت و راجبش زیاد حرف زده میشد کم کردن شدید وزنش بود، حالا میگید چرا؟

مهران غفوریان

چون خیلی ها معتقد بودن که مهران غفوریان با این کاهش وزن شدید اون حالت بامزه ای که توی چهره اش داشت که اون رو حسابی مناسب نقش های طنز میکرد رو از دست داده و بیش از حد جدی دیده میشه که شاید براتون جالب باشه که همسر ایشون یعنی آرزو کمانی هم در یه استوری با شوخی به فالووراش گفته بود که اگر کسی بگه زنش باعث لاغری مهران شده بلاکش میکنم! بنابراین انگار عمر کمدی های مهران غفوریان به سر اومده و این روزا آقای بازیگر میخواد یه جهش اساسی توی بازیاش داشته باشه و متفاوت ظاهر باشه. حالا در ادامه بیشتر راجبه این روزای این بازیگر و همسرش براتون میگیم.

وقتی زن مهران غفوریان بازیگرای خوشتیپ رو میذاره جیب بغلش

استایل هر کسی اولین چیزی هست درباره ی اون فرد میبینیم و نظرمون نسبت بهش جلب میشه مثلا شما تصور کنید که توی خیابون دارید راه میرید و یه نفر تو عابر پیاده هست که لباس هایی به رنگ های مختلف مثل نارنجی، سبز، آبی و… پوشیده به نظرتون در این لحظه توجه شما به سمت اون فرد جلب نمیشه که نگاهش کنید؟ مسلما نه تنها شما بلکه خیلی های دیگه این فرد رو نگاه کنن بدون این که براشون مهم باشه که کی هست ولی خب در رابطه با استایل بازیگرها این موضوع متفاوته چرا که استایل اون ها دقیقا با این موضوع که کی هستن در ارتباطه!

یعنی شما انتظار ندارید که ی بازیگر لباس های بی کیفیت و به قولی شنبه یکشنبه ای تنش کنه و با این استایل ظاهر بشه در عوض دوست دارید که بازیگر محبوبتون خوشتیپ و شیک دیده بشه حالا به تازگی یه خبری در این زمینه توی مجازی سر و صدا کرده حالا داستان چیه؟ داستان از این قراره که این اواخر اکران فصل دوم زخم کاری با بازیگراش انجام شد که خب مهران غفوریان هم همراه با خانومش در این مراسم حضور داشت که در خصوص تیپ خانومش خیلی ها معتقد بودن که ایشون از بازیگرهای زن این سریال خیلی خوشتیپ تر ظاهر شده در حالی که خودش بازیگر نیست!

زن مهران غفوریان برای آقا تولد گرفت ولی خودش نبود!

این روزا دیگه توی فضای مجازی باب شده که کوچکترین مراسم ها هم الم شنگه ی بزرگ داشته باشن تا یه جورایی لاکچری و شیک به نظر برسن تا بلکه چشم یه عده که مدنظر هست از حدقه بزنه بیرون ولی خب میدونید که این مراسم ها خرج اضافه هستن و فرهنگ نادرستی رو دارن ترویج میدن در حالی که رونالدو و مسی تو ستاره ی فوتبال با ایون همه مال و منال و ثروت برای خودشون و خونواده شون تا بچه هاشون مراسم هایی مثل تولد های ساده میگیرن در حالی که اینجا خیلی از افراد هستن که شاید حتی توی ابتدایی ترین مسائل زندگیشون درمونده باشن ولی باید مراسم های لاکچری بگیرن!

مهران غفوریان

اما خب در مورد بازیگرا موضوع این روزا رفته به سمت ساده زیستی یعنی شما کمتر بازیگری می بینید که یه تولد آنچنانی بگیره تا باهاش پز بده و البته که اگر بگیره هم توی مجازی قرارش نمیده تا یه وقت حرف و حدیثی ایجاد بشه و به یه عکس نهایتا با کیک اکتفا میکنه و تمام حالا به تازگی مهران غفوریان هم تولدش بوده و از این تولد فقط یه عکس ساده منتشر کرده ولی موضوعی که وجود داره این هست که آقای غفوریان در کپشن از همسرش تشکر کرده ولی موضوعی که وجود داره این هست که ایشون با خانومش در این تولد عکس نذاشته و فقط همراه دخترش بوده که خب این موضوع برای خیلی ها عجیب بود.

آشنایی عجیب مهران غفوریان و زنش

مهران غفوریان در حال حاضر 49 سال داره، همسرش آرزو کمانی هست و یه دختر به اسم هانا داره. این بازیگر در زمینه های مختلف فعالیت کرده مثل کارگردانی و فیلمنامه نویسی و فارغ التحصیل رشته ی نقاشی هست. هنر توی خونواده ی غفوریان ارثی هست چرا که پدر ایشون خطاط و آواز خوان بوده. آقای غفوریان تنها یه برادر داره که پنج سال ازش بزرگتره و در زمینه ی موسیقی فعالیت میکنه. این بازیگر در سال 93 خبر نامزدیش رو رسمی کرد

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی