کد مطلب: 29991

فرشته حسینی | فرشته حسینی قبل از عمل | فرشته حسینی و نوید

فرشته حسینی با استایل پاییزه مدل 2023 مجازی رو ترکوند | لباس برند آدیداس 100 میلیونی زن نوید محمدزاده چه زیباست

فرشته حسینی عکس های جذاب از استایل جدیدش منتشر کرد.

فرشته حسینی با استایل پاییزه مدل 2023 مجازی رو ترکوند | لباس برند آدیداس 100 میلیونی زن نوید محمدزاده چه زیباست

فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده است. فرشته حسینی افغانستانی است و در ایران بزرگ شده است. فرشته حسینی در میان مردم محبوبیت دارد. فرشته حسینی و همسرش در سریال قورباغه همبازی بودند. در ادامه عکس های خیلی خاص فرشته حسینی با استایل جدید را مشاهده میکنید‌.

استایل جدید فرشته حسینی

فرشته حسینی

نوید محمدزاده هنرمند و البته بازیگر بسیار پرطرفدار و معروف ایرانی می باشد که خیلی زود توانست به جایگاهی خفن در سینما برسد و از خیلی ها جلو بزند! این جایگاه هم با توانایی و تلاش خودش به او داده شد و حالا نوید محمدزاده با انتخاب خاصی که در ازدواج داشت تکمیل شده و از هنرمندان متفاوت میان سلبریتی ها می باشد.

حالا مکمل این بازیگر کیست! فرشته حسینی بازیگر افغانستانی تبار که در ایران به رشد سینمایی رسید و در کنار نوید محمدزاده نیز ده برابر معروف تر شد. اما چیزی که مشخص است این زوج تفاهم خوبی با هم دارند و ظاهرا هم از همه چیز راضی هستند. نوید و فرشته بعد از ازدواج با هم بسیار خاص تر شدند و حالا اگر جایی حضور داشته باشند حتی به صورت تک، توجه هارو به خود جلب می کنند چه برسه به اینکه در کنار هم باشند!

فرشته حسینی و همسرش

فرشته حسینی

فرشته حسینی یکی از بازیگران اصلی این فیلم، برای مراسم فوتوکال باز هم در سبک محبوبش که به ماسکولین نزدیکه، ظاهر شد. تمام ایتم‌هایی که پوشش مردانه رو تداعی می‌کنن و‌ منتسب به استایل اقایون هستن در سبک ماسکولین خودنمایی میکنه

هچنوفرشته حسینی بازیگر ایرانی - افغانستانی فیلم سینمایی «دسته دختران» درباره بازی در فیلمی از جنگ علیه ایران گفت: حس من نسبت به ایران و افغانستان خیلی فرقی ندارد، چون در ایران به دنیا آمده‌ام، در اینجا بزرگ شدم و اینجا را واقعا دوست دارم.

فرشته حسینی

در ابتدای ازدواج نوید محمد زاده با فرشته حسینی نظر خیلی از کاربران منفی بود و واکنش های تندی بود که به سمت این زوج روانه میشد به خصوص فرشته!

فرشته حسینی به دلیل اینکه اصالتی افغانستانی دارد خیلی ها او را در سطح و اندازه نوید محمدزاده سوپراستار ایرانی نمی دانستند اما خب چیزی که مشخص بود نوید علاقه زیادی به متفاوت بودن داشت و دارد و شاید اصلا یکی از دلایل این ادواج هم شکستن برخی هنجار ها و نژاد پرستی ها بود.

این زوج در سریال شبکه خانگی "قورباغه" هم بازی بودند البته در نقش خواهر و برادر اما ظاهرا در واقعیت موضوع چیز دیگری بود و بعد از تموم شدن این سریال همه چیز برملا شد. البته که به خواست خود نوید و فرشته مدتی بود که تصاویر آن ها منتشر میشد و ست هایی ریز اما واضح از این دو دیده میشد که از چشم کاربران تیزبین خارج نبود و وایرال شد.

در آخر هم چند ماه پیش به طور علنی نوید محمدزاده و فرشته حسینی عقد کردند و حالا تازه خیلی از نظرات به سمت آن ها مثبت تر شده و کاربران نگاه بهتری به این زوج دارند مگر اینکه دوباره استایل ناجوری از آن ها ببینند که البته اون هم داره عادی میشه!

اما در کل نوید محمدزاده مقتدرترین پیج اینستاگرام در میان سلبریتی ها معرفی شده خودش نیز از شخصیت و اقتدار خوبی برخورداره اما اینطور که از فیلم و عکس ها مشخصه فرشته حسینی اغلب در مراسماتی که به تنهایی حضور پیدا میکنه کمی مظلوم تر و آروم تر به نظر میاد اما در کنار نوید همیشه اعتما به نفس بالاتری داره!

فرشته حسینی

این روزها هنرمندان و بازیگران برای مراسمات مختلف سینمایی دعوت می شوند و پشت سر هم عکس و ویدیو هایی که تیپ و استایل و رفتار و خلاصه حواشی آن ها بیرون میاد و وایرال میشه. اما به تازگی ویدیویی منتشر شده از نوید محمدزاده و باران کوثری که روبروی عکاسان میان برای عکاسی اما نحوه پریدن خانم بازیگر و رفتار نوید محمدزاده مورد انتقاد کاربران نیز قرار می گیرد. در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

در این ویدیو شیطونی باران کوثری و کچل بودن نوید محمدزاده مورد توجه قرار گرفت اما خلی از کاربران از این ناراحت بودند که چرا سلبریتی های ما باید چنین باشند و هر رفتاری رو انجام بدن!

فرشته حسینی تحت هدایت بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران به نام های اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان، دانش بازیگری رو یاد گرفت و با نقش آفرینی در فیلم رفتن، به کارگردانی نوید محمودی، موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش شد! اما گفتیم کارنامه کاری، که خب باید بگیم در این سوابق کاری فرشته حسینی در فیلم و سریال هایی همچون قورباغه، شکستن همزمان بیست استخوان، سونامی،هفت و نیم و یلدا اشاره کرد.

نوید محمدزاده

مسافرت های لاکچری فرشته حسینی و نوید خان

تا به اینجا از فرشته حسینی گفتیم و شنیدیم، حالا کمی تا قسمتی هم با نوید خانِ سینمای ایران آشنا بشیم که تا سال نود تو برنامه "دوستان" مجری ساده ای بود که اصلا تو حوزه بازیگری حرفه ای دیده نمیشد و حالا چنین داره میتازونه!

نوید محمدزادهحواشی نوید محمدزاده و فرشته حسینی.

چندی پیش فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را در مورد این دو بازیگر آغاز کرده بود. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک»ط

نوید محمدزاده

نوید محمد زاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه با یکدیگر همبازی بودند. مجموعه قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسد زاده است. پخش این سریال از سال ۱۳۹۹ شروع شده و در فروردین سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید. در این سریال بازیگرانی همچون صابر ابر، نوید محمد زاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، هومن سیدی، مهران غفوریان و آناهیتا افشار به ایفای نقش پرداختند.نوید محمدزاده عکسی از خود و دوستانش با استایلی متفاوت در فضای منتشر کرده است که نظر کاربران را به خودش جلب کرده است

بخاطر حساسیت خانوادم بیشتر در تئاتر های موزیکال و فرم بازی می کردم سپس در تئاتر رسمی تر هم روی صحنه رفتم و در کنار تئاتر تصمیم گرفتم وارد سینما شوم. او اولین بار با فیلم مستند «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال 1394 جلوی دوربین رفت تا اینکه یکسال بعد در فیلم «رفتن» نوید محمدی بازی کرد.فیلم «رفتن» که نازنین بیاتی و بهرنگ علوی نیز حضور داشتند نماینده کشور افغانستان در جشنواره اسکار سال 2016 بود .

جایزه بهترین بازیگر زن

خانوم حسینی سال 1395 با فیلم «رفتن» که با حضور بازیگران ایرانی و افغانی ساخته شده است توانست از جشنواره بین المللی مراکش جایزه بهترین بازیگر زن را بگیرد.

ماجرای عاشقانه های فرشته حسینی و نوید محمد زاده

 نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی عاشقانه از فرشته حسینی تولد وی را تبریک گفت و فرشته حسینی را جان خود خطاب کرد. با انتشار این ویدئو شایعاتی مبنی بر ازدواج این زوج قوت گرفت.

از سال ۱۳۹۹ شایعاتی مبنی بر رابطهٔ عاطفی نوید محمدزاده با فرشته حسینی، بازیگر افغانی‌ تبار سینمای ایران، به گوش می‌رسید تا اینکه در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ نوید محمدزاده با انتشار پستی این شایعات را تأیید کرد و فرشته را «جان خود» نامید و به سه زبان فارسی، پشتو و کردی ضمن تبریک تولد وی عشق خود را ابراز کرد؛ حسینی نیز با بازنشر پست محمدزاده، پاسخ او را داد.

نوید محمد زاده با انتشار ویدئویی از خود و فرشته حسینی چنین نوشته است:

«جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ امی، از الان، مبارک. فرشته حسینی در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند​.

قبل از اعلام خبر ازدواج فرشته حسینی و نوید محمد زاده کاربران شبکه های اجتماعی تصاویری را کنار هم قرار داده اند و به این نتیجه رسیده اند که نوید محمدزاده و فرشته حسینی بازیگران مشهور لباس های مشترکی دارند (یا با هم ست کرده اند و یا لباس ها یکی است).  که این اتفاق بیش از پیش حرف و حدیث‌ های پیرامون عاشقانه های بین آنها قوت بخشیده استط

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی