کد مطلب: 30008

بهنوش طباطبایی | بهنوش طباطبایی و همسرش

بهنوش طباطبایی عروس جنوبی ها شد | عکس لباس حنابندون محلی بهنوش طباطبایی چشم ها رو خیره کرد

بهنوش طباطبایی عکس های جذاب از خودش به اشتراک گذاشت‌.

بهنوش طباطبایی عروس جنوبی ها شد | عکس لباس حنابندون محلی بهنوش طباطبایی چشم ها رو خیره کرد

بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل است. بهنوش طباطبایی در حال حاضر مجرد است‌ بهنوش طباطبایی بازیگر خوش چهره سینماست. بهنوش طباطبایی مجرد است. در ادامه عکس های زیبا بهنوش طباطبایی را مشاهده میکنید. 

بهنوش طباطبایی بازیگر معروف و خوش چهره ایرانی می باشد که چند سالی میشه از آقای شوهر طلاق گرفته و مجردی زندگی می کند. وی پس از جدایی نه تنها ناراحت نبود بلکه بیش از پیش خوشحال و خوشگذران نیز می باشد.

بهنوش طباطبایی عروس شد

بهنوش طباطبایی

به گزارش«شایانیوز» بهنوش طباطبایی از هنرمندان کم حاشیه ای است که البته بی سر و صدا نیست و با انتشار تصاویر و یا موضوعات مختلف در اینستاگرامش خود را رو بورس نگه داشته و هر روز هم فالوور هایش بیشتر و بیشتر می شود. وی در حال حاضر بیش از 8 میلیون دنبال کننده دارد که حالا راست و دروغ این تعداد مشخص نیست!

بهنوش طباطبایی و همسرش 

بهنوش طباطبایی

تقریبا همه هنرمندان به جز شغل بازیگری شغل دومی هم دارند که حالا یا منبع درآمدشونه و یا علاقه ای که داشتن رو دنبال کردن و به یه جایگاهی رسیدن.

بهنوش طباطبایی نیز تا دانشجوی دکترای تخصصی روان شناسی بود اما مدتی پیش از کارت عضویتش در انجمن علمی روان‌شناسی تربیتی ایران منتشر کرد و بعد هم تصویری از خود رونمایی کرد که در کنار دانشجوهاش در دانشگاه بود و خانم خانما استاد شده بود!

بهنوش طباطبایی بازیگر مطرح و همسر اول مهدی پاکدل در زمان ازدواجش علاوه بر مهریه سنگین، سند شش دانگ یک آپارتمان در شمال شهر، حق تحصیل، کار و حضانت فرزند در آینده را در سند ازدواج خود به ثبت رسانده بود.

ازدواج اول او با مهدی پاکدل زمان زیادی طول نکشید و این زوج دوست داشتنی بخاطر عدم تفاهم از هم جدا شدند. مهدی پاکدل بعد از جدایی از او با رعنا آزادی ور بازیگر سرشناس ازدواج کرد و فرزندی ندارد.

اما نکته ای که کمی اغراق آمیز است تعداد لایک و بازدید های خانم بازیگر در اینستاگرام است که با تعداد زیاد فالوور هایش زیاد همخوانی ندارد.

زیبایی فوق العاده بهنوش طباطباییبهنوش طباطبایی

وی 8.2 میلیون دنبال کننده دارد اما پست هایش خیلی خیلی کمتر از اینها بازدید دارد و برخی کاربران می گویند میان خانم های بازیگر انگاری مسابقه ایجاد شده و اگر کسی فالوور بالا نداشته باشد از قافله عقب مانده! ناگفته نماند کمی قبل تر از عمل زیبایی بهنوش طباطبایی گفتیم، در ادامه ویدیویی که برای سال 76 است را مشاهده می کنید که خانم بازیگر هنوز عمل نکرده بودند و چهره به کلی فرق داشت!!!

اما همانطور که گفتم بهنوش طباطبایی بعد از طلاقش حسابی در حال گشت و گذار است تا همین چند وقت پیش که هوا متعادل تر بود راه به راه پست و استوری هایی بود که خانم بازیگر منتشر می کرد. اما خیلی از عکس های بهنوش طباطبایی در طبیعت و روستا مانند بود با لباس های راحتی و کوتاه!

نتاگفته نماند بهنوش طباطبایی بیسار زیاد اهل ورزش است و اندام رو فرمی هم دارد و گاهی با تیپ های جذب و ورزشی اش هم عکس هایی میگذارد که با نظرات مختلف اوف و جون کاربران همراه میشود!!!!

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی