نرگس محمدی | همسر نرگس محمدی

بارداری نرگس محمدی لو رفت | علت چاقی وحشتناک نرگس محمدی مشخص شد

عکسی از نرگس محمدی با همسرش ببینید

بارداری نرگس محمدی لو رفت | علت چاقی وحشتناک نرگس محمدی مشخص شد
کدخبر : 4063
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

نرگس محمدی همسر علی اوجی تهیه کننده معروف ایرانی است. ازدواج نرگس محمدی با اقای تهیه کننده واکنش های زیادی را در پیش داشت. پربیننده ترین سریالی که نرگس محمدی در ان حضور داشته، بازی در سریال تلویزیونی ستایش است که در سه فصل روی آنتن صداوسیما رفت. نرگس محمدی در این سریال به اوج معروفیت خود رسید. نرگس محمدی بازیگر بی حاشیه ای است و با آقای تهیه کننده به زندگی آرام خود ادامه داد. در ادامه ماجرای زندگی نرگس محمدی را می توانید بخوانید.

نرگس محمدی

نرگس محمدی

علی اوجی به مناسبت تولد الناز حبیبی برای او استوری گذاشت. نرگس محمدی هم این استوری را با یک متن عاشقانه به مناسبت تولد الناز حبیبی منتشر کرد.

نرگس محمدی

نرگس محمدی

نرگس محمدی

نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد سال 1364 و فروردین ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته پرستاری تحصیل کرده، خانم محمدی از اوایل دهه 80 وارد دنیای بازیگر یشد و سپس با بازی در سریال ستایش به شهرت بالایی دست پیدا کردخانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای 5 نفره متولد شده، فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد.

شهرت نرگس محمدی 

او با شکرت در کلاس های آزاد بازیگری وارد دنیای سینما و تلویزیون شده است. در ابتدا کار خود را با تئاتر شروع کرده و با بازی در فیلم ریسمان باز وارد دنیای سینما شد، او سپس با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا استعداد بازیگری خودش را نشان داد و سپس برای نقش اول سریال ستایش انتخاب شد.نرگس محمدی در سال 1396 با علی اوجی (بازیگر و تهیه کننده موسیقی) ازدواج کرد. آنها پس از حضور نرگس محمدی در برنامه تاک شو پربیننده (دورهمی) به طور رسمی با هم ازدواج کردند.

نرگس محمدینرگس محمدی که شهریور سال 95 مهمان دورهمی مهران مدیری بود با کمال صداقت در این برنامه گفت مدت هاست خواستگاری ندارم.چند ماه بعد در اردیبهشت 96 نرگس محمدی با علی اوجی ازدواج کرد خبر این عروسی با انتشار چند عکس از سالن عقدی در منطقه سعادت آباد تهران رسانه ای شد.مراسم خواستگاری آنها با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد .نرگس محمدی بازیگر نام آشنای سینما وتلویزیون کشور با مرگ تلخ فرزند برادرش روبه رو شده است. نرگس محمدی که از بازیگران مطرح کشور است در غم از دست دادن برادرزاه اش در یک اتفاق تلخ عزادار شد و همکاران نرگس محمدی این اتفاق هولناک را به او و همسرش علی اوجی تسلیت گفتند.

فیلم های سینمایی نرگس محمدی

عملیات مهد کودک (1391)

ساعت شلوغی (فیلم 1390) (1390)

آناهیتا (فیلم) (1387)

سوپر استار (فیلم) (1387)

اخراجی ها 2 (1387)

ریسمان باز (1386)

نرگس+محمدینرگس محمدی در تلویزیون

1394 زعفرانی

1393 معمای شاه

1393 ما فرشته نیستیم (مجموعه تلویزیونی)

1392 ستایش (مجموعه تلویزیونی) (سری دوم)

1391 میلیاردر

1390 شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

1390 ششمین نفر

1390 ستایش

فعالیت بازیگری نرگس محمدی

همزمان با تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه در کلاس های بازیگری «کارنامه» هم شرکت می کرد و از آنجا بود که برای بازی در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد،نرگس محمدی پس از بازی در این فیلم حدود یک سال در تئاتر به فعالیت خود ادامه داد که در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت کند.

نرگس محمدی پس از تجربه ای که در تئاتر کسب کرد به سینما بازگشت و در فیلم هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی های 2 بازی کرد. وی با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش سریال ستایش نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.

نرگس محمدیازدواج نرگس محمدی :

در اردیبهشت 96 نرگس محمدی با علی اوجی ازدواج کرد خبر این عروسی با انتشار چند عکس از سالن عقدشان رسانه ای شد.

مراسم خواستگاری نرگس محمدی و علی اوجی با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد.

الهام حمیدی بازیگر زن مشهور کشور با انتشار پستی به نرگس محمدی و علی اوجی تسلیت گفت. از روز گذشته عکس های نرگس محمدی بازیگر نام آشنای سینمای ایران با برادرزاده 2 ساله اش به نام امیرعلی در فضای مجازی منتشر شده است. بسیاری از بازیگران با انتشار پست و استوری این ضایعه دردناک را به این بازیگر زن و همسرش تسلیت گفتند.تا به حال نرگس محمدی و یا خانواده او علت فوت امیرعلی 2 ساله را اعلام نکردند اما طبق شنیده ها برادرزاده نرگس محمدی داخل وان حمام دچار خفگی شده و جانش را از دست داده است.نرگس محمدی یک برادر به نام محسن و یک خواهر به نام سارا محمدی دارد که هر دو آنها ازدواج کرده اند و فرح خیری مادر نرگس محمدی کارمند صدا و سیما بوده است. این بازیگر دو برادرزاده دارد که امروز خبر فوت امیرعلی که ۳ ساله بود در شبکه های اجتماعی منتشر شدو هنوز علت دقیق فوت این کودک زیبا مشخص نیست.نرگس محمدی در سریال ستایش مادرش را در یکی از قسمتها از دست می دهد و با پدرش بر سر خاک مادرش مینشیند و از تنهایی گریه میکند

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان