به چه نکاتی در زمان خرید بالابر ساختمانی دست دوم باید توجه داشت

شرکت شاهین ابزار در خدمت مشتریان عزیز میباشد تا بتوانید بهترین بالابر را بخرید.

کدخبر : 3784
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

به گزارش شاهین ابزار امکان خرید بالابر ساختمانی دست دوم برای استفاده در ساخت انواع ساختمان ها و بنا همین طور صنایع مختلف فراهم شد. خرید و فروش بالابر ساختمانی دست دوم به علت کم تر بودن هزینه آن و جهت جلوگیری از بالا رفتن هزینه های انجام شده برای ساخت ساختمان در میان کارفرمایان و مهندسان رواج زیادی دارد البته قیمت بالابرهای ساختمانی دست دوم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر از بالابرهای نو است . البته قبل از خرید بالابر ساختمانی کارکرده الزاماً نباید از توجه به نکات بسیار مهم و کلیدی غافل شد و باید آن ها را مدنظر داشت.به چه نکاتی در زمان خرید بالابر ساختمانی دست دوم باید توجه داشت همان طور که بالاتر خدمت شما دوستان عزیز عرض کردیم خرید بالابر ساختمانی کارکرده باید با توجه و در نظر گرفتن شماری از نکات بسیار مهم انجام شود.با ما همراه باشید چون شاهین ابزار و فامکو , نیکاگورپ در زمینه خرید بالابر ساختمانی فعالیت میکند.

بالا بر ساختمانی

روش خرید بالابر ساختمانی ارزان قیمت و اصل

روش خرید بالابر ساختمانی ارزان قیمت و اصل از آن جایی که خرید اینجور دستگاه ها تخصص میخاد پس کار هر کسی نیست پابشه بره از سرکوچه بخره بیاد پس برای خرید حتما با ما تماس بگیرید تا مشاوره رایگان دهیم شمارو , شرکت شاهین ابزار در خدمت مشتریان عزیز میباشد تا بتوانید بهترین بالابر را بخرید

خرید بالابر ساختمانی کارکرده چه مزایایی دارد؟

 

مهم ترین و شاید تنها مزیت خرید آسانسور ساختمانی دست دوم این است که مجبور به پرداخت هزینه بالایی برای خرید آن نیستید و تهیه آن از جهت اقتصادی برایتان به مراتب بهتر است.

 

اگر چه این مورد را می توان مزیت مهمی برای خرید بالابر ساختمانی دست دوم دانست اما هرگز از توجه به این موضوع غافل نشوید که در درجه اول ایمنی دستگاه مهم است و  خرید شاسی بالابر ساختمانی و بقیه اجزای دستگاه سالم باشد..

 

اگر هر یک از قطعات دستگاه دچار مشکل باشند و ایرادی در آن ها وجود داشته باشد چیزی به جز خطرآفرینی به همراه ندارد.

 

 نصب بالابر ساختمانی دست دوم با بهترین نصاب ها

 

به جز بحث خرید بالابر ساختمانی دست دوم نصب این بالابر آن هم توسط حرفه ای ترین نصاب ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

بالا بر ساختمانی

شرکت شاهین ابزار  علاوه بر فروش بالابر ساختمانی دست دوم در زمینه نصب این دستگاه ها نیز آماده خدمتگذاری به شماست و این کار را با گارانتی سرویس و قیمتی بسیار مناسب برایتان انجام می دهد. البته دقت داشته باشید که در صورت خرابی دستگاه در طول مدت مصرف می توانید از خدمات تعمیرات یک ساله ارائه شده به وسیله تیم شاهین ابزار نیز بهره مند شوید. جهت تماس باما با شماره 09124485442 شاهین حسین پور تماس بگیرید

مشکلاتی که ممکن است بعد از خرید بالابر ساختمانی دست دوم با آن ها مواجه شوید

 

مشکلاتی که ممکن است بعد از خرید بالابر ساختمانی دست دوم با آن ها مواجه شوید با خودمان تعارف که نداریم به مراتب نمی توان از بالابر کارکرده انتظار کارکردی مشابه با آکبند این وسیله را داشت.

 

هر طور که فکرش را بکنید با این دستگاه بالابر افراد و یا مصالح ساختمانی با وزن بالا حمل شده اند. در نتیجه به مراتب امکان استهلاک برخی از قطعات و اجزاء آن وجود دارد.

 

در ادامه با ارائه توضیحات بیشتر و کامل تری در این رابطه با شما همراه هستیم.

 

 

احتمال خراب شدن گیربکس بالابر ساختمانی در دست دوم

 

احتمال خراب شدن در خرید گیربکس بالابر ساختمانی در دست دوم دوستان عزیز گیربکس بالابرساختمانی یکی از مهم ترین اجزاء دستگاه بالابر ساختمانی است که باید قبل از هر گونه اقدامی برای خرید این دستگاه از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید.

 

دقت داشته باشید که این قطعه یکی از مهم ترین قطعات نصب شده بر روی آسانسور کارگاهی است و در صورت سالم نبودن می تواند واقعاً خطرساز باشد.

 

در صورت خرید آسانسوری با گیربکس خراب و مشکل دار چیزی به جز هزینه ای سنگین برای تعویض آن برایتان نمی ماند.

تست سلامت موتور بالابر ساختمانی

 

موتور بالابر ساختمانی دست دوم نیز یکی دیگر از قطعات این دستگاه است که امکان خرابی در آن وجود دارد.

 

از طرفی با حمل بارهای بسیار سنگین و یا افرادی با وزن بالا احتمال خرابی در این قطعه وجود دارد.

 

اگر قبل از خرید بالابر ساختمانی کارکرده از طریق نمایندگی های فروش بالابر ساختمانی دست دوم از سالم بودن موتور اطمینان حاصل کنید و به این موضوع توجه نکنید مجبور به پرداخت هزینه بالایی برای خرید موتور می شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان