شاهرخ استخری | همسر شاهرخ استخری

آشتی کنون شاهرخ استخری و همسرش | عاشقانه های همسر شاهرخ استخری برای او

همسر شاهرخ استخری عکس عاشقانه ای را به اشتراک گذاشت.

آشتی کنون شاهرخ استخری و همسرش | عاشقانه های همسر شاهرخ استخری برای او
کدخبر : 3194
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

شاهرخ استخری از بازیگران جوانی است که با بازی در دو سریال دلنوازان و فاصله ها توانست یک شبه راه صدساله را طی کند. شاهرخ استخری در این دو سریال شهرت عجیب و باورنکردنی به دست آورد. شاهرخ استخری در سریال های مختلفی در تلویزیون نقش بازی کرد و بعد از آن از تلویزیون فاصله گرفت و در سینما مشغول به بازی شد. شاهرخ استخری بازیگر پرحاشیه ای نیست و تنها حاشیه ای که از او در این سال ها به دست آمد، دیده نشدن همسر او بود. شاهرخ استخری به تازگی به بلژیک رفته است و فعلا در این جا ساکن می باشد. شاهرخ استخری در بلژیک خانه خریده و همچنین فرزندانش به مدرسه می روند. 

عکسی که همسر شاهرخ استخری با او به اشتراک گذاشت را در ادامه ببینید.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری کلیپی از دختر کوچکش منتشر کرده ک  دخترش در حال گفت و گو با گل است و او از این قضیه متعجب شده است.

همسر شاهرخ استخری ماجرای بیماری و لاغری شدیدش را گفت.

شاهرخ استخری

 

 

 

 

شاهرخ استخری

 

 

 

 

 

 

 

 

شاهرخ استخری

یکی از فن پیج های شاهرخ استخری کلیپی را برای او و دخترانش درست کرده و شاهرخ استخری اینگونه پاسخ او را داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران، ( ولی در شناسنامه اش متولد 28 شهریور 1360 می باشد) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شاهرخ استخری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. او فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش که یکسال از او کوچک تر است فوق‌لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی‌اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.

شاهرخ استخری

وی از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می آید. البته در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین‌های زراعی، آن محدوده را احاطه کرده است.

شغل دوم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری هم به مانند بسیاری از سلبریتی ها در کنار بازیگری شغل دومی هم دارد که البته درباره او شغل دوم بیشتر از بازیگری پررنگ است.

این هنرمند کشورمان چند سالی است که به بازار طلا ورود کرده و چندین شعبه از طلاسازی در کشور دارد که درآمد اصلی او هم از این حرفه است و در دنیای بازیگری کم کارتر شده است.

شاهرخ استخری

ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری چند سالی است که ازدواج کرده و زندگی مشترکش را آغاز کرده است. سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر است که بزرگ شده بلژیک است.

خانواده سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر در بلژیک زندگی میکنند و این زوج هر دو فرزندشان را آنجا به دنیا آورده اند.

ماجرای انتشار عکس همسر شاهرخ استخری

یکی از مسائل مربوط به همسر شاهرخ استخری ماجرای منتشر نشدن عکس او است که برای بسیاری از طرفدارانشان جای سوال داشت تا اینکه بعد از گذشت سالها در سالروز تولد شاهرخ استخری عکسی از همسرش منتشر شد.

شاهرخ استخری

مصاحبه کوتاه با شاهرخ استخری: 

 از یک رزومه شروع کنیم:

- اولین کارم در عرصه ی بازیگری یک نقش کوچکی بود در تئاتر اسب های اقای محمد رحمانیان که سال 81-82 بازی کردم بعد یک دوره ی بازیگری هم دیدم زیر نظر خانم نصیرپور و اقای پیام دهکردی و اقای هدایت هاشمی که هم در دوره ی مقدماتی و هم در دوره ی پیشرفته شرکت کردم و 5 تا کار کوتاه هم بازی کردم که بعضی هاشون برای جشنواره ها بود و زیاد هم مهم نبودند ولی اولین کار بلند تصویری ام هم تلخون بود که نقش اصلی رو بازی میکردیم با سیاوش خیرابی و مجید سالم که دوست دارم اسمش رو ببرم و امیدوارم موفق تر بشه و بعد از اون هم خود اقای امینی من رو به اقای مقدم برای فیلم پریدخت معرفی کردند

شاهرخ استخری

رشته ی تحصیلی ات چیه؟

-مهندسی صنایع برنامه ریزی و تحلیل داده ها و سیستم ورودی 78

مهندسی صنایع برنامه ریزی و تحلیل داده ها وسیستم چه ربطی داره به بازیگری؟

-هیچ ربطی نداره……تقریبا سال اخر دانشگاه بودم که کار تئاتر اسب ها رو بازی کردم

از قبل علاقه داشتی؟

-از بچگی ولی یادمه روم نمیشد بروم جلوی دوربین

 شاهرخ استخری در مصاحبه‌ای (برنامه دورهمی) اعلام داشت: علت منفی شناخته شدن شخصیت او و پیشنهاد بازی کردن در نقش‌های منفی از سوی تهیه‌کنندگان به وی؛ از تأثیر نقش‌هایش در دو سریال ابتدایی اش نشات گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان