یارانه نقدی | یارانه جدید | واریز یارانه نقدی امروز

یارانه نقدی جدید دولت برای یارانه‌بگیران در روز جمعه | واریزی داغ ۷ میلیونی در جیب هر ایرانی

مبلغ یارانه نقدی خرداد ۱۴۰۳ چقدر است؟

یارانه نقدی جدید دولت برای یارانه‌بگیران در روز جمعه | واریزی داغ ۷ میلیونی در جیب هر ایرانی
کدخبر : 19020
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

طبق جدول زمان‌بندی پرداخت یارانه ها، یارانه نقدی دهک‌های اول تا سوم ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوار‌های مشمول، ۳۰ام هر ماه واریز می‌شود.

مبلغ یارانه نقدی خرداد ۱۴۰۳ چقدر است؟یارانه نقدی اردیبهشت ۱۴۰۳ برای دهک های اول تا سوم: ۴۰۰ هزار تومان یارانه نقدی اردیبهشت ۱۴۰۳ برای دهک های چهارم تا نهم: ۳۰۰ هزار تومان

دلایل عدم دریافت یارانه نقدی:

دلایل مختلفی می‌تواند برای عدم دریافت یارانه توسط خانوار‌ها وجود داشته باشد. برخی از این دلایل عبارتند از:

ثبت نام نکردن در سامانه رفاه ایرانیان: اولین قدم برای دریافت یارانه، ثبت نام در سامانه رفاه ایرانیان است. خانوار‌هایی که تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده باشند، یارانه‌ای دریافت نخواهند کرد.

عدم تطابق اطلاعات: اطلاعات خانوار در سامانه رفاه ایرانیان باید با اطلاعات واقعی آن‌ها مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت، یارانه به آن‌ها تعلق نخواهد گرفت.

تغییر در وضعیت خانوار: هرگونه تغییر در وضعیت خانوار مانند ازدواج، فوت عضو خانواده، طلاق و یا تولد فرزند باید در سامانه رفاه ایرانیان ثبت شود. در غیر این صورت، ممکن است یارانه به خانوار تعلق نگیرد.

استعلام دهک یارانه نقدی با کد ملی؛ با ورود به سامانه دهک بندی خانوار امکان بررسی و پیگیری واریز یارانه معیشتی برای افراد وجود دارد. استعلام دهک خانوار از طریق شماره گویا: برای استفاده از این روش متقاضیان باید ابتدا با شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند. سپس کد ملی سرپرست خانوار و شماره تلفن شان را وارد کنند. به این ترتیب می توانند از دهک خود مطلع شوند

نحوه ورود و ثبت نام در سامانه حمایت دهک بندی یارانه نقدی با کد ملی

برای ثبت نام در سایت حمایت معیشتی جاماندگان داوطلبان باید مراحل زیر را انجام دهند:

۱. ورود به سامانه حمایت به نشانی hemayat.mcls.gov.ir

۲. انتخاب گزینه «ورود به سامانه»

۳. نمایش پنجره ورود به سامانه حمایت معیشتی

۴. ثبت اطلاعات مربوط به کد ملی سرپرست خانواده و در کادر دوم شماره حساب واریز یارانه

اگر یارانه اصلی را ماهانه دریافت می‌کنید، اما موفق به انجام مراحل ثبت نام یارانه نشده‌اید، شماره حساب یارانه خود را در این قسمت ثبت کنید. اما اگر حتی یارانه شما هم از چند سال پیش قطع شده، شماره حسابی که قبلاً یارانه معیشتی به آن واریز می‌شد را وارد کنید. با تکمیل اطلاعات، شما در وضعیت «خانواده تک نفره» یا «خانواده چند نفره» قرار خواید گرفت.

چنانچه با شخص دیگری از اعضای خانواده زندگی نمی‌کنید و سرپرستی خانواده با خودتان است، باید تیک “گزینه خانواده تک نفره” را انتخاب کنید.

۵. وارد کردن کد امنیتی و انتخاب گزینه ورود

۶. تکمیل رضایت نامه دسترسی به اطلاعات دارایی و مالی خانواده‌

۷. پایان مراحل ثبت نام در سامانه

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد