همستر | بازی همستر کامبت

کارت های امروز همستر کامبت 21 خرداد | خبر مهم برای مردم

پس از موفقیت نات کوین و تبدیل شدن این بازی تلگرامی به یک ارز دیجیتال، پروژه‌های جایگزین برای کاربران توسعه یافتند.

کارت های امروز همستر کامبت 21 خرداد | خبر مهم برای مردم
کدخبر : 19016
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

در ادامه آموزش دریافت روزانه ۵ میلیون سکه همستر کمبات – Hamster Kombat به همراه راهنمای باز کردن قفل کارت های کامبت را مشاهده خواهید کرد. این مطلب هر روز آپدیت می‌شود.

کارت‌های کامبو چیست و چگونه به دست می‌آیند؟

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی Hamster Kombat، کارت‌های کامبو هستند. کاربران می‌توانند هر روز، رأس ساعتی مشخص، کارت‌های کامبو را از قسمت Mine خریداری کنند و 5 میلیون کوین رایگان جایزه بگیرند. متاسفانه یکی از مشکلات کاربران، پیدا کردن کارت‌های کامبو و باز کردن قفل آنها است.

در بخش استخراج با چهار زیرمجموعه به ترتیب زیر مواجه هستیم:

معمولا کارت‌های مذکور در چهار بخش بالا قرار گرفته‌اند و برای دسترسی به آنها باید یک‌سری به‌روزرسانی‌ها انجام داد که گاهی سر درآوردن از پروسه آن گیج‌کننده می‌شود. 

کامبوی امروز، ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

با پیدا کردن ۳ کارت کامبو هم می‌توانید یک مرحله سطح خود را ارتقا دهید و هم ۵.۰۰۰.۰۰۰ سکه جایزه بگیرید. البته توصیه‌ای که همواره باید مدنظر داشته باشید این است که در کامبوی روزانه، همواره نسبت هزینه به درآمد را زیر نظر داشته باشید. (ممکن است برای پیدا کردن ۵ میلیون سکه هزینه‌ای بپردازید که ارزشش را نداشته باشد)

امروز مورخ 21 خرداد ماه ۱۴۰۳، سه کارت کامبو عبارتنداز:

همستر+کامبت

به گزارش اقتصادآنلاین، ارز همستر که به عنوان رقیب نات کوین شناخته‌ می‌شود، در حال حاضر به صورت مستقیم قابل معامله نیست.

بازی همستر کمبات به کاربران امکان می‌دهد توکن‌های درون بازی را کسب کنند اما این توکن‌ها فعلا فقط برای ارتقای درون بازی یا سرمایه‌گذاری در بازی استفاده می‌شوند و امکان فروش آن‌ها وجود ندارد.

با این حال وب‌سایت همستر کمبات (Hamster Kombat) اعلام کرده است که در آینده نزدیک اقدام به توزیع توکن‌های بازی و اجرای ایردراپ خواهد کرد که ممکن است به معنای قابل معامله شدن توکن‌ها در آینده باشد. پس از توزیع توکن‌ها احتمال دارد که بتوانید آن‌ها را در صرافی‌ها معامله کنید.

همستر کامبت در تاریخ 25 مارس 2024 (6 فروردین 1403) رسما راه‌اندازی شد. بلافاصله پس از عرضه، همستر کامبت به یکی از محبوب‌ترین و پرکاربرترین پروژه در جامعه‌ی ارز دیجیتال تبدیل شد و توانست میلیون‌ها کاربر را به سمت خود بکشاند. برای اینکه این بازی کریپتویی به 1 میلیون کاربر فعال برسد، فقط 11 روز زمان نیاز داشت و حالا ده‌ها میلیون نفر آن را دنبال می‌کنند. طبق ادعای سازندگان همستر کمبت، حالا بیش از 60 میلیون کاربر که 24 میلیون نفر از آن‌ها به صورت روزانه در این بازی فعالیت دارند، بخشی از جامعه‌ی همستر را تشکیل می‌دهند.

هنوز مشخص نیست قیمت هر سکه مجازی در این بازی چقدر است. چون برای ارزش‌گذاری، ابتدا باید این پروژه در صرافی‌ها لیست شود. تا آن زمان، کاربران فقط باید به ضربه زدن روی صفحه ادامه دهند و امیدوار باشند روزی بتوانند سکه‌های مجازی را به پول نقد تبدیل کنند.

البته نکته‌ای که باید بدانید این است که نات کوین هم اگرچه در صرافی‌ها لیست و امکان تبدیل سکه‌های مجازی آن به پول واقعی برای کاربران میسر شد، اما با این حال این کوین هنوز وایت‌پیپر ندارد و در نتیجه هیچ نقشه‌ی راه یا کاربردی برای آن تعریف نشده است. در نتیجه این احتمال وجود دارد که هیچگاه سکه‌های آن به پول واقعی تبدیل نشوند. این سرنوشتی است که شاید در انتظار تمام بازی‌های موجود در این سبک باشد. پس کل وقت خود را وقف آن‌ها نکنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد