خمیردندان

نکات مهم خانه داری با خمیردندان | راهکار های عالی که نمیدانستید

کاربردهای خمیردندان در خانه داری: خمیر دندان علاوه بر درخشان نگه داشتن دندان های شما ، کارایی های زیادی در تمیز کردن لوازم منزل نیز دارد

نکات مهم خانه داری با خمیردندان | راهکار های عالی که نمیدانستید
کدخبر : 18903
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

کاربردهای خمیردندان در خانه داری

1. از آنجایی که از خمیر دندان به منظور برطرف کردن بوی بد دهان استفاده می ‎شود، می ‎توانید از آن برای برطرف کردن بوی بد وسایل منزل خود نیز استفاده کنید .

نوشته های مشابه

3. با استفاده از خمیر دندان به راحتی قادر به از بین بردن لکه های موجود بر روی عینک های شنا و عینک های اسکی خود خواهید بود .

ظ4. اگر خمیر دندان می ‎تواند دندان های شما را تمیز کند، قطعا قادر به از بین برد لکه و گرد و غبار های موجود بر روی لاستیک درب های یخچال نیز خواهد بود .

5. با استفاده از خمیر دندان به راحتی قادر به از بین بردن خراش های کوچک ایجاد شده بر روی وسایل نقلیه خود خواهید بود .

6. لکه های به وجود آمده بر روی دیوار های منزل اگر کوچک و جزئی باشند، با استفاه از خمیر دندان به راحتی قابل پاک شدن هستند .

7. با مالیدن مقداری خمیر دندان بر روی تکه ای اسفنج و یا دستمال به راحتی می‎ توانید شیشه های حمام خود را برق بیندازید .

8. همانطور که با مسواک زدن، تیرگی های ایجاد شده ناشی از خوردن چای و قهوه بر روی دندان از بین می‎ روند، با مالیدن خمیر دندان بر روی میز و یا ظروف آشپزخانه خود، به راحتی قادر به از بین بردن لکه های چای و قهوه خواهید بود.

9. لکه ها و خراش های ایجاد شده بر روی CD ها و DVD ها به وسیله خمیر دندان به آسانی برطرف خواهند شد .

10. همان طور که خمیر دندان قادر به از بین بردن لکه های روی عینک های شنا شما می ‎باشد، می ‎تواند آینه های حمام و دسشویی منزل شما را نیز تمیز کرده و به آن ها شفافیت ببخشد .

11. برای از بین بردن بوهای نامطبوع مانند بوی بنزین از دست های خود، شستن دست هایتان با خمیر دندان را به شما پیشنهاد می ‎دهیم . خمیر دندان نه تنها باعث از بین رفتن بوی بد دست هایتان می ‎شود بلکه بوی بسیار خوشایندی نیز به آن ها می‎ بخشد .

12. اگر جواهرات و سنگ های قیمتی ‎تان مانند الماس و زمرد، دیگر آن درخشش سابق را ندارند ، با مالیدن کمی خمیر دندان به آن شاهد درخشش سابق آن ها خواهید بود .

13. به جای استفاده از مواد تمیز کننده مضر مانند وایتکس و یا دیگرمواد شیمیایی برای تمیز کردن لکه های آب موجود بر در و دیوار حمام و یا دوچرخه و موتورسیکلت ، از خمیر دندان که ابزاری تمیز کننده عالی و بدون هیچ ضرری است بهره ببرید .

14. با مالیدن مقداری خمیر دندان بر روی یک مسواک بلا استفاده، به راحتی قادر به تمیز کردن کفش های کتانی خود خواهید بود و البته دقت کنید که از خمیر دندان نباید برای تمیز کردن کفش های چرمی استفاده کرد .

15. برای تمیز کردن زیور آلات خود و از بین بردن گرد و غبار و لک های موجود در آن به راحتی می ‎توانید از خمیر دندان استفاده کنید .

کاربردهای خمیردندان در خانه داری3

16. استفاده طولانی مدت از اتو باعث ایجاد لکه های متعدد بر روی آن می ‎شود . با استفاده از مسواکی قدیمی و کمی خمیر دندان به راحتی می ‎توانید این لکه ها را از بین ببرید .

17. با استفاده از خمیر دندان در زمان اندکی قادر به از بین بردن لکه های تیره بر روی در و دیوار منزل خود خواهید بود .

18. با مالیدن کمی خمیر دندان بر روی خراش های ایجاد شده بر روی مبل های چرمی ‎تان می‎ توانید خراش های مورد نظر را کمرنگ تر جلوه دهید .

19. برای از بین بردن علائم ناشی از کشیده شدن مداد شمعی بر روی دیوار، با مالیدن کمی خمیر دندان بر روی پارچه ای نم دار، می ‎توانید از شر این علائم و لکه ها خلاص شوید .

20. استفاده از خمیر دندان برای از بین بردن لکه های ناشی از آب میوه بر روی پارچه و فرش بسیار کارآمد است و فقط کافیست قبل از استفاده از آن از عدم وجود ترکیبات سفید کننده در خمیر دندان مورد نظر اطمینان حاصل کنید .

21. بطری های شیر خشک کودک، بعد از مدتی استفاده بوی نامطبوعی به خود می‎ گیرند که استفاده از محلول آب و خمیر دندان درون این بطری ها، به رفع بوی بد آن ها کمک زیادی می ‎کند .

22. کلید های پیانو ممکن است با گذشت زمان کدر و تیره شوند که با استفاده از یک مسواک و اندکی خمیر دندان می‎توانید کلید های پیانو خود را مانند روز اول سفید کنید .
23. استفاده از مسواک و خمیر دندان برای از بین بردن لکه های جوهر ریخته شده بر روی پارچه ها، کمک زیادی به شما می ‎کنند .

24. با قدم زدن بر روی ساحل ممکن است لکه هایی بر روی لباس هایتان ایجاد شود . خمیر دندان به پاک شدن این لکه ها کمک زیادی می ‎کنند .

25. برای از بین بردن سموم مختلف بر روی سبزیجات و گیاهان می ‎توانید از خمیر دندان بهره ببرید .

26. خمیر دندان برای از بین بردن بوی بد کابینت ها و لکه های به وجود آمده بر روی آن ها بسیار موثر است .

27. با تمیز کردن فضای داخلی خودرو خود با خمیر دندان و دستمال مرطوب هم توانسته اید خودرو خود را تمیز کنید و هم بوی معطر به فضای داخلی آن ببخشید .

28. برای تمیز کردن صندلی های پلاستکی حیاط و بالکن منزل خود، می ‎توانید از خمیر دندان بهره ببرید .

29. با استفاده از یک مسواک بلا استفاده و محلول آب و خمیر دندان می ‎توانید به راحتی صفحه کلید رایانه خود را تمیز کنید .

30. از خمیر دندان می ‎توانید برای تمیز کردن افسار اسب خود نیز استفاده کنید .

31. استفاده از خمیر دندان، راه حل مناسبی برای از بین بردن علائم ناشی از ماژیک های غیر وایتبورد است .

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد