وام فوری | وام فوری جدید | وام فوری با شرایط عالی

وام فوری با شرایط استثنایی و سود ناچیز برای مردم | وام پرسود برای این افراد + شرایط

وام فوری در راستای استقرار بانکداری جامع و توسعه خط کسب و کاری بانکداری شرکتی و تجاری و تمرکز بر مشتریان و معتبر طراحی شده است.

وام فوری با شرایط استثنایی و سود ناچیز برای مردم | وام پرسود برای این افراد + شرایط
کدخبر : 18863
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام فوری دولت با شرایط استثنایی آغاز شد. وام فوری را میتوانید به راحتی دریافت کنید. وام فوری هرساله شارژ می‌شود. شرایط ویژه وام فوری دولت را بخوانید‌. خبر مهم از وام فوری را بخوانید.

این طرح در راستای استقرار بانکداری جامع و توسعه خط کسب و کاری بانکداری شرکتی و تجاری و تمرکز بر مشتریان و معتبر طراحی شده است.

این محصول قابلیت بهره برداری برای کلیه مشتریان حقیقی به صورت انفرادی یا پرسنل معرفی شده سازمان ها و شرکت ها به عنوان خریدار را دارا می باشد.

با توجه به مزیت های رقابتی محصول بهین کارت ۲ نسبت به محصولات مشابه رقبا، این محصول می تواند به عنوان ابزار کارا مورد بهره برداری قرار گیرد.

سقف وام از ۲۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان

شامل عموم مردم شریف ایران

بازپرداخت ۱۸ ماهه

با کارکرد صفر درصد

بدون نیاز به پیش پرداخت

دارا بودن حساب نزد یکی از شعب بانک سپه.

نداشتن سابقه چک برگشتی متقاضی کارت در نظام بانکی

فقدان تسهیلات و تعهدات سررسید گذشته، معوق و مشکوک الوصول متقاضی کارت در نظام بانکی.

مثبت بودن فرآیند اعتبارسنجی متقاضی کارت مبنی بر وجود توان بازپرداخت تسهیلات اعطایی.

شرایط ضمانت :

پرداخت تسهیلات به متقاضیانی که حقوق آن ها از طریق بانک سپه پرداخت می شود، در صورت ارائه معرفی نامه معتبر، بدون ضامن و با یک فقره چک قابل انجام می باشد.

پرداخت تسهیلات به سایر متقاضیان تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال بدون ضامن و دریافت یک فقره چک و مازاد آن تا سقف یک میلیارد ریال به یک ضامن و یک فقره چک قابل انجام می باشد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای برطرف نمودن نیازهای خرد و روزمره بانوان خدمتی نو با عنوان اندوخته بانوان مهر ایران ارائه کرده است./خبرجو۲۴

 نحوه ثبت نام وام بدون سود ۳۰۰ میلیونی بانک کشاورزی

بانک کشاورزی با تدارک طرح «احسان» شرایطی را فراهم کرده تا مشتریانش با اتکا به سپرده قرض الحسنه خود در این مجموعه، تسهیلات 300 میلیون تومانی بدون سود دریافت کنند.

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ متاسفانه تسهیلات مسکن پیش‌بینی نشده بود اما با پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و مساعدت و همراهی دولت در سال گذشته، عملیاتی و اجرایی شد.

به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک کشاورزی هستند باید حداقل یک ماه و حداکثر ۱۲ ماه میانگین حساب داشته باشند. افراد متقاضی دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی به شعبه ارائه بدهند. هیچ نوع سودی برای این تسهیلات وجود ندارد اما به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. البته در برخی موارد بانک از کارمزد چهار درصدی نیز می‌گذرد. افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند ظرف مدت حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۳۶ ماه امکان پرداخت اصل آن به همراه کارمزدش را دارند.

با توجه به مبلغ وام و با در نظر گرفتن سقف زمان بازپرداخت و نرخ کارمزد، میزان هر قسط ۹ میلیون و ۹۰ هزار و ۹۰۹ تومان است. کل سود تسهیلات به ۲۴ میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۳۲۴ میلیون تومان خواهد بود.

یکی از بانک‌های تخصصی ایران بانک کشاورزی است که از بیست و یکم خردادماه سال ۱۳۱۲ با ارائه انواع خدمات پولی و مالی خدمت رسانی می‌کند. این بانک با هدف تامین مالی بخش کشاورزی و زیریخش‌های آن شکل گرفت و در حال حاضر نیز خدمات ویژه‌ای را به کشاورزان و دامداران کشور ارائه می‌دهد.

این بانک در حال حاضر بالغ بر هزار و ۸۱۷ شعبه و ۵۰ شعبه ارائه خدمات ارزی و بین المللی در سراسر کشور دارد تا خدمات پولی و مالی را راحت‌تر به مشتریان واجد شرایط و دائمی خود ارائه بدهد

 دریافت وام قرض الحسنه ۴ درصدی

اقتصاد 100- در این شرایط تورمی بهترین و شاید تنها راه غلبه بر فشار تورم گرفتن وام است . چرا که در این صورت با بدهکار کردن خود در آینده از ارزش فعلی پول بهترین استفاده را می بریم.

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ متاسفانه تسهیلات مسکن پیش‌بینی نشده بود اما با پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و مساعدت و همراهی دولت در سال گذشته، عملیاتی و اجرایی شد.

هرچند با توجه به در پیش گرفتن سیاست های انقباضی بانک مرکزی در یکی دو سال اخیر وام دهی بانک ها به شدت کاهش پیدا کرده و دیگر از پرداخت وام های بدون معدل حساب خبری نیست . ولی به تازگی طرح های نسبتا خوبی از طریق برخی بانک ها در قالب تسهیلات قرض الحسنه به مشتریان اراییه می گردد.

در اینجا به معرفی و بررسی وام قرض الحسنه بانک صادرات می پردازیم:

بر اساس طرح تسهیلاتی وام سپاس سپهر بانک صادرات ، متقاضیان می‌توانند به میزان سه برابر معدل موجودی حساب تا سقف سه میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان )با نرخ کارمزد ۴ درصدی وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.

در ابتدا جهت دریافت این وام باید یک حساب مخصوص قرض الحسنه در یکی از شعب بانک صادرات در ساسر کشور افتتاح کنید. و نسبت به واریز وجوه مورد نظر خود در این حساب اقدام نمایید.

کسب امتیاز در این طرح به صورت روزشمار بوده و مشتری امکان واریز، برداشت و انجام امور روزانه مالی خود را از این حساب خواهند داشت.

حداقل مبلغ برای افتتاح حساب ویژه طرح سپاس سپهر بانک صادرات ایران، در قالب سپرده قرض‌الحسنه جاری، پس‌انداز یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت، یک میلیون ریال (۱۰۰ هزار تومان) و حداقل میانگین معدل موجودی جهت استفاده از این طرح ۱۰۰ میلیون ریال (۱۰ میلیون تومان ) است.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت وام قرض الحسنه بانک صادرات با حداقل ۲ ماه سپرده‌گذاری و بازپرداخت ۳۶ ماهه، تا سقف سه میلیارد ریال با کارمزد ۴ درصدی از این طرح استفاده کنند. همچنین شرایط دریافت تسهیلات مرابحه با نرخ سود ۴ درصدی تا سقف ۱۰ میلیارد ریال با حداقل ۲ ماه و حداکثر ۱۲ ماه سپرده‌گذاری و بازپرداخت ۱۲ ماهه فراهم شده است.​

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد