فال شمع | فال شمع فردا

فال شمع 7 اسفند ماه | فال شمع 7 اسفند ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال شمع روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید و از آینده خود با خبر شوید.

فال شمع 7 اسفند ماه | فال شمع  7 اسفند ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 18096
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

فال شمع روزانه خود را در ادامه میخوانید:

فال شمع روزانه فردا متولدین فروردین

از برخی شرایط در منزل خود ناراضی هستید اما گله و شکایت نمی تواند اوضاع را رو به راه کند، خودتان دست به کار شوید و تغییراتی که دوست دارید پیش بیاید را ایجاد کنید.از شنیدن یک خبر تلفنی کمی ناراحت می شوید و نمی توانید احساسات خود را کنترل کنید اما این مشکلی نیست که شما نتوانید آن را حل و فصل کنید.

فال شمع روزانه فردا متولدین اردیبهشت

در روزهای گذشته, چندان به خورد و خوراک خود اهمیتی نمی دادید.به فکر سلامت جسمی خود باشید و از غذاهای سالم بیشتر مصرف کنید.دلتان می خواهد شخصی را پیدا کنید و در مورد بعضی چیزها با او درد و دل کنید، اگر دور و بر خود را با دقت بیشتری نگاه کنید می توانید چنین شخصی را در نزدیکی خود بیابید.

فال شمع روزانه فردا متولدین خرداد

امروز احتمالا اتفاقاتی می افتد که چندان خوشایند شما نیست و از این بابت احساس بدی دارید. انرژی منفی را از خود دور کنید و ایمان داشته باشید که اتفاقات بد نیز خواهند گذشت و  زندگی جریان دارد.موضوعی کنجکاوی شما را به خود جلب کرده است و دوست دارید سر از ماجرایی در بیاورید. این که از اتفاقات مختلف سر در بیاورید برای شما هیجان انگیز است.

فال شمع روزانه فردا متولدین تیر

شما استعداد زیادی برای یادگیری مطالب جدید دارید و به راحتی می توانید مطالب مختلف را در ذهن خود نگه دارید.این استعداد به شما کمک خواهد کرد که بتوانید دروس و مطالب مهم را به خوبی به خاطر بسپارید.در مورد عشقتان بی پروا سخن نگویید و با هر کسی در مورد روابطتان و رازهایتان صحبت نکنید.این اتفاق ممکن است شما در شرایط بدی قرار دهد.

فال شمع روزانه فردا متولدین مرداد

امروز با شخصی صحبت می کنید که باعث می شود در انجام کارهایتان سست شوید و اراده خود را از دست بدهید، تنبلی نکنید و امید خود را از دست ندهید.به حرف های دیگران اهمیتی ندهید.اگر به راهی که در پیش دارید, ایمان دارید پس رو به جلو قدم بردارید و از مسیر اصی خارج نشوید.به زودی به موفقیت های بزرگی دست می یابید.

فال شمع روزانه فردا متولدین شهریور

عشق قدیمیتان در تلاش است که با شما تماس بگیرد تا دوباره با هم آشتی کنید. از گذشته خود درس بگیرید و یک اشتباه را دوباره تکرار نکنید.در برخی کارهایتان تنبلی کرده اید و حالا باید چند کار نیمه تمام را انجام دهید.هر چند سختی هایی به همراه دارد اما نتیجه ی کار خوب خواهد بود.پس به تلاش خود ادامه دهید.

فال شمع روزانه فردا متولدین مهر

توقعات خود را در زمینه کاری پایین بیاورید و فرصت های پیش آمده را از دست ندهید.ممکن است در آینده همین موقعیت کاری نیز برای شما پیش نیاید.پس بدون مشورت تصمیمی نگیرید.اگر قصد امضای یک قرار داد را دارید یا می خواهید خرید و فروشی انجام دهید, امروز موقعیت خوبی برای شما فراهم خواهد شد و می توانید به خواسته های خود برسید.

فال شمع روزانه فردا متولدین آبان

دوست دارید کارهای خود را بدون عیب و ایراد انجام دهید اما در شرایط کنونی چنین کاری ممکن نیست و باید کمی از کمال خواهی خود کم کنید تا بتوانید به تمام وظایف خود رسیدگی کنید.از دست شریک زندگیتان عصبانی هستید اما برای آن که وضعیت پیش رو بدتر نشود فعلا سکوت کرده اید. سعی کنید در اولین زمان با او صحبت کنید و مشکلات خود را حل کنید

فال شمع روزانه فردا متولدین آذر

برای آن که بتوانید یک رابطه عاطفی را حفط کنید, دست به هر کاری زده اید اما امروز بیش از اندازه خسته هستید. یادتان باشد هیچ چیز در زندگی مهم تر از خودتان و احساس آرامش نیست.پس به خودتان احترام بگذارید و فقط کارهایی را انجام دهید که شما را خوشحال می کند و مجبور نباشید از خودتان فاصله بگیرید.

فال شمع روزانه فردا متولدین دی

شما یک دوست خوب و قابل اطمینان هستید و دوستانتان می توانند به راحتی به  شما اعتماد کنند و از شما در کارهای مختلف مشورت بگیرند.امروز هم یکی از اعضای خانواده اتان با شما تماسی می گیرد و برای کاری از شما هم فکری و مشورت می خواهد، به یک مهمانی دعوت خواهید شد اما شرایط به گونه ای پیش می رود که نمی توانید در آن شرکت کنید

فال شمع روزانه فردا متولدین بهمن

در مسائل کاری شما موقعیتی پیش می آید که باید تغییرات زیادی در برنامه کاری خود ایجاد کنید، این موضوع باعث می شود اوقات فراغت شما کمتر شود و وقت کمتری برای رسیدگی به مسائل خصی خود خواهید داشت.در زمینه عاطفی باید صداقت بیشتری به خرج دهید و از دروغ و پنهان کاری دوری کنید زیرا شرایط را برای شما بدتر خواهد کرد.

فال شمع روزانه فردا متولدین اسفند

دوستی دارید که بر خلاف تمام هشدارهای شما, دست به کار خطرناکی زده است و حالا نیاز به کمک شما دارد. اگر از دستتان بر می آید به او کمک کنید و بار دیگر از خطرات این کار, او را آگاه کنید.در مورد یک انتخاب تردید زیادی دارید و نمی دانید کدام یک از گزینه ها برای شما بهتر است.سعی کنید وسواس زیادی در این مورد نداشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان