تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی عاطفی

تست شخصیت شناسی | اولین چیزی که ببینید مهارت ارتباطی شما با دیگران را مشخص می‌سازد!

اولین چیزی که در تصویر ببینید نوع مهارت ارتباطی شما با دیگران را مشخص می‌نماید. با تست شخصیت مهارت ارتباطی همراه ما باشید.

تست شخصیت شناسی | اولین چیزی که ببینید مهارت ارتباطی شما با دیگران را مشخص می‌سازد!
کدخبر : 17102
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

عکس‌های تو در تو یا توهمات نوری تصاویری هستند که به راحتی ذهن شما را فریب می‌هند تا چیزی متفاوت از تصویر واقعی ببینید. در واقع این تصاویر همه بینندگان را گیج می‌کند و هم گیج شوندگی است که آن‌ها را در فضای اینترنت مشهور کرده است. در برخی موارد این تصاویر مدعی تعیین سطح IQ بیننده و در بعضی دیگر ویژگی‌های پنهان شخصیتی را نشان می‌دهد. دیدن این تصاویر واقعا برای کاربران جذاب هستند. می‌توان گفت که علت این جذابیت ناشی از شناخت خود از طریق تشخیص تصاویر متفاوت است.

این آزمون تعیین شخصیت که به تست شخصیت شناسی پای زن و مرد مشهور است به شما می‌گوید که چگونه برخی از افراد مهارت‌های ارتباطی بهتری نسبت به دیگران دارند. برای شناخت نوع ارتباط دهنده خود با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

اگر از علاقه‌مندان به بررسی ویژگی‌های شخصیتی با این نوع تصاویر هستید همراه ما باشید. اولین چیزی که در تصویر دیدید چه بود؟ پای زن؟ پای مرد؟ یا هر دو؟ برای دیدن نتیجه تست خود کمی پایین بروید.

تست شخصیت مهارت ارتباطی

کاربران عزیز همانطور که گفته شد اولین چیزی که توجه شما را جلب کند نشان می‌دهد که چقدر خوب با اطرافیان خود ارتباط برقرار می‌کنید.

تفسیر تست شخصیت مهارت ارتباطی

پای مرد

اگر اولین چیزی که نظر شما را جلب می‌کند پای مرد است، شما فردی هستید که ترجیح می دهید مستقیماً ارتباط برقرار کنید. آنچه در ذهن دارید را می‌گویید. شما هیچ مشکلی با گفتن افکار و احساساتتان به دیگران ندارید. به راحتی افکارتان را با دیگران به اشتراک گذاشته و از مواجه شدن با مردم هراس ندارید. این ویژگی بسیار شگفت انگیز است چرا اکثر افراد جرأت بیان نظراتشان را به دیگران ندارند.

اما در عین حال باید درک کنید که همه آدم‌ها مثل شما نیستند. گاهی اوقات نحوه صحبت مستقیم شما فرصتی برای ابراز احساسات یا بیان تفکرات دیگران نمی‌دهد.

پای زن

اگر در ابتدا پای زن را مشاهده کردید بدین معنی است که شما پیش از انجام هر کاری فکر می‌کنید. شما گاهی اوقات برای تطبیق احساسات خود با کلمات زمانی را صرف می‌کنید و گاهی اوقات ممکن است در نهایت چیزهایی را بگویید که با یکدیگر در تناقض هستند.

هر دو پا

اگر در لحظه اولیه هر دو پا را می‌بینید از آن دسته افرادی هستید که پیش از صحبت فکر نمی‌کنید. در ذهنتان نظرات بسیار محکم و قاطعی وجود دارد که دوست دارید در لحظه بیانشان کنید. پیشنهاد می‌کنیم کمی روی این ویژگی ارتباطی و کلامی خود کار کنید.

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد