سهام عدالت | ارزش سهام عدالت

واریز سود سهام عدالت 10 میلیونی ریالی به حساب دارندگان | خبر خوش از پر شدن جیب این خانوارها در شب یلدا

مدیرعامل سرمایه گذاری سهامداران خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در حال حاضر سامانه باز ثبت سهام وجود ندارد، گفت: سهام خراسان جنوبی به عنوان اولین استان با نماد «وس خراج» وارد بورس شده است.

واریز سود سهام عدالت 10 میلیونی ریالی به حساب دارندگان | خبر خوش از پر شدن جیب این خانوارها در شب یلدا
کدخبر : 16397
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: علی محمدی

در سال جدید جاماندگان سهام عدالت هم بتوانند ثبت نام کنند. این ثبت نام فقط مخصوص افراد تحت پوشش کمیته بود. با این حال هنوز هم خبری برای جاماندگان سهام عدالت منتشر می شود. آخرین اخبار مربوط به سهام عدالت را ادامه بخوانید.

وی با بیان اینکه 667 هزار و 409 نفر شامل 84 درصد جمعیت استان سهامدار هستند، افزود: 29 درصد به صورت مستقیم و 71 درصد غیرمستقیم سهام خود را مدیریت می کنند.

قاسمی بیان کرد: مرحله اول سود سهام 1401 از 23 است آذر از ماه جاری آغاز شده و تا شب یلدا ادامه دارد، گفت: همچنین مرحله دوم واریز سود سهام از پایان اسفند ماه شروع می شود.

وی بیان کرد: در این مرحله صاحبان سبد سهام به مبلغ 4 میلیون و 920 هزار ریال، مبلغ 6 میلیون و 810 هزار ریال، سهام 5 میلیون و 320 هزار ریال، مبلغ 7 میلیون و 360 هزار ریال و سبد سهام 10 میلیون ریالی 13 میلیون و 850 هزار ریال سود دریافت خواهد کرد.

قاسمی با اشاره به شناسایی بازماندگان اقدامات در خراسان جنوبی ادامه داد: حدود 600 نفر در استان برای دریافت اقدامات شناسایی شده اند اما زمان مشخصی برای واریز اقدامات تعیین نشده است.

وی در خصوص عدم واریز و یا تاخیر در پرداخت سود سهام برخی افراد گفت: حساب های مشترک بانکی، ادغام بانک ها و مشکلات شماره شبا بانکی، راکد بودن حساب ها، حساب های بلند مدت و حساب های مسدود شده و ارزی از دلایل آن است. چرا سود در این سناریو برای مردم واریز نمی شود؟

مدیرعامل سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ثبت سهام برای هیچ سن و طبقه ای حتی برای نوزاد تازه متولد شده انجام نمی شود.

قاسمی تصریح کرد: همچنین برای دریافت سود حاصل از اقدامات قانونی متوفی، بازماندگان باید ابتدا وراثت را در انحصار خود درآورند و سپس مدارک خود را به دستگاه های «بیدار، آگاه یا مددکار» تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه شماره شبا مهمترین ابزار برای دریافت سود سهام است، افزود: مشمولان سهام باید تا قبل از پایان سال جاری شماره شبای خود را در سامانه سجام یا سامانه سهام عدالت وارد کنند.

منبع:ساناپرس

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان