پیش فروش سایپا | پیش فروش سایپا جدید

پیش فروش سایپا ویژه آبان| این خودرو را با قیمت کارخانه بخرید + جزئیات

شرکت سایپا شرایط فروش کوییک S ویژه آبان‌ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد. در این شرایط، خودروی کوییک اس با نرخ قطعی و موعد تحویل فوری در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. متأسفانه این خودرو تنوع رنگی ندارد و تنها در رنگ سفید به مشتریان عرضه شده است.

پیش فروش سایپا ویژه آبان| این خودرو را با قیمت کارخانه بخرید + جزئیات
کدخبر : 15172
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

.پیش فروش سایپا چندمین مرحله اجرایی خود را طی می کند و هنوز متقاضیان زیادی موفق نشدند صاحب خودرو شوند. محصولاتی که در هر دوره پیش فروش سایپا عرضه می گردند، متفاوت هستند. در این طرح پیش فروش سایپا چندین محصول پر فروش سایپا عرضه شده است.

شرکت سایپا شرایط ویژه فروش خودروی کوییک S را برای ماه آبان ۱۴۰۲ اعلام کرد.

شرکت  سایپا  شرایط فروش کوییک S ویژه آبان‌ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد. در این شرایط، خودروی کوییک اس با نرخ قطعی و موعد تحویل فوری در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. متأسفانه این خودرو تنوع رنگی ندارد و تنها در رنگ سفید به مشتریان عرضه شده است.

متقاضیان خرید کوییک S‌ از سامانه یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲، مشمول این شرایط فروش می‌شوند. سایپا برای این گروه از متقاضیان در تاریخ ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲، پیامک اطلاع‌رسانی برای شرکت در طرح را صادر کرده است. متقاضیان درحال‌حاضر می‌توانند به نمایندگی‌های سایپا یا سایت فروش اینترنتی این شرکت مراجعه کنند و عملیات تکمیل وجه را انجام دهند.

​قیمت کوییک اس از سوی سایپا در این شرایط فروش، ۲۸۱ میلیون و ۵۹۲ هزار تومان اعلام شده است. موعد تحویل خودروها نیز ۹۰ روز کاری است؛ بنابراین مشتریان در واپسین روزهای زمستان ۱۴۰۲ اتومبیل خود را تحویل خواهند گرفت. درحال‌حاضر نرخ کوییک S‌ در بازار آزاد حدود ۳۵۰ میلیون تومان است. بنابراین با خرید کوییک اس از سایپا ۷۰ میلیون تومان سود خواهید کرد. البته برای تحویل‌گرفتن خودرو بایستی ۹۰ روز کاری یا بیشتر از سه ماه صبر کنید.

شرایط فروش کوییک S در آبان‌ماه 1402:

خودرو     قیمت     رنگ     موعد تحویل

کوییک S‌ دنده‌ای     281 میلیون و 592 هزار تومان     سفید     90 روز کاری

کوییک اس نسخه فیس‌لیفت کوییک محسوب می‌شود که همراه با ساینا اس معرفی شد. درحال‌حاضر تمرکز سایپا بر تولید نسخه‌های اس از کوییک و ساینا است. ساینا اس به‌طور کامل جایگزین ساینا معمولی شده، اما این اتفاق در مورد کوییک هنوز رخ نداده است. انتظار داریم تا طی ماه‌های آتی، کوییک معمولی نیز به‌طور کامل از خط تولید سایپا کنار برود و کوییک اس جایگزین آن شود. کوییک S، کوییک R‌ و کوییک معمولی از نظر مشخصات فنی تفاوتی با یکدیگر ندارند. هر سه خودرو از ترکیب موتور M۱۵ به همراه گیربکس پنج‌سرعته دستی استفاده می‌کنند. تنها تفاوت موجود بین این سه خودرو در ظاهر خارجی متفاوت آنها خلاصه می‌شود.

منبع:گسترش نیوز

از همین رو فروش فوری نقدی، اعتباری و پیش‌فروش نقدی انواع وانت نیسان و پادرا از ساعت ۹ روز چهارشنبه ۱۷ آبان‌ ماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

در این طرح شرایط فروش فوری اعتباری وانت نیسان تک سوز آپشنال (SVPD، SVD) با موعد تحویل ۳۰ روزه و نرخ سود تسهیلات اعطایی ۲۳ درصد برای متقاضیان در نظر گرفته شده است. همچنین در طرح فروش فوری نقدی وانت نیسان تک سوز آپشنال (SVD) با موعد تحویل ۳۰ روزه به همراه بسته خدمات رایگان شامل سرویس ادواری ۱۰ و ۱۵ هزار کیلومتر و بیمه بدنه یک‌ساله و وانت پادرا پلاس انژکتوری با موعد تحویل ۴۵ روزه فراهم شده است.

بنابراین گزارش، در طرح پیش‌فروش نقدی آبان‌ماه وانت نیسان دوگانه‌سوز آپشنال (SVD) با موعد تحویل بهمن‌ماه ۱۴۰۲ و سود مشارکت ۱۱ درصد و سود انصراف از خرید ۳ درصد کمتر از سود مشارکت جهت ثبت‌نام عرضه شده است.

گفتنی است، جزئیات بخشنامه فروش فوری اعتباری شرکت زامیاد، ویژگی‌ها و تجهیزات محصول از طریق لینک www.saipacorp.com قابل‌مشاهده خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

شایان‌ذکر است، مرحله دوم شرایط فروش آبان‌ماه وانت زامیاد به‌محض تکمیل ظرفیت غیرفعال خواهد شد.

منبع: ایران جیب

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان