مریم معصومی| مریم معصومی همسر

تصویر دیده نشده از مریم معصومی | مریم معصومی با این کلیپ غوغا به پا کرد

مریم معصومی کلیپ جدیدی از خود منتشر کرد.

تصویر دیده نشده از مریم معصومی | مریم معصومی با این کلیپ غوغا به پا کرد
کدخبر : 783
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

مریم معصومی بازیگر جوان ایرانی است که در کارنامه هنری خود آثار هنری زیاد و متفاوتی را دارد. مریم معصومی با بازی در سریال تلویزیونی " همه چیز آنجاست" و "سه دنگ سه دنگ"  استارت معروفیت خود را زد. البته مریم معصومی پیش تر در سریال های تلویزیونی دیگری نیز بازی کرده بود. مریم معصومی همچنین بازیگر تئاتر است و توانسته در صحنه تئاتر نیز نقش های خوبی را ایفا کند. مریم معصومی حاشیه های زیادی ندارد اما عکس های تولدش در اینستاگرام غوغای زیادی را به پا کرد. 

مریم معصومی کلیپی از خود در اینستاگرام منتشر کرد که واکنش کاربران را برانگیخت.

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی در اسفندماه سال 1365 متولد شد، او فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی و همچنین عکاسی میباشد.

دو خواهر دارد که هر دو متاهل هستند. دوتا هم خواهرزاده دارد. دارای یک برادر متاهل و یک برادر مجرد است. با برادر بزرگتر مجرد خیلی صمیمی ست و مشوق اصلی او در کارهایش ایشان هستند. پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار هستند. یک برادرش فارغالتحصیل برق، یک برادرش دیپلمه، یک خواهرش فارغ التحصیل حسابداری و خواهر دیگرش فارغ التحصیل دستیاری دندانپزشکی هستند.

او دوره بازیگری و کارگردانی را در کلاسهای استاد سمندریان گذرانده و با تله فیلم کادوی دربدر اولین تجربه بازیگریش را بدست آورد. مریم معصومی که در زمینه دیزاین هم فعالیت کرده و همچنین تدوین فیلم را هم تجربه کرده کار بعدیش در زمینه بازیگری فیلم سینمایی اخلاقتو خوب کن بود.

اخلاقتو خوب کن عنوان فیلمی است در ژانر کمدی اجتماعی، به تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و کارگردانی سید مسعود اطیابی. فیلمنامهٔ این فیلم را رضا مقصودی نوشته است. اخلاقتو خوب کن در سال 1391 اکران شد.

فرشته ای وظیفه دارد که آدم ها را به دنیایی دیگر بفرستد، اما در یک مورد دچار اشتباه می شود و دو نفر که به آن دنیا فرستاده، برگشت می خورند. در حالی که این دو برای انجام مأموریتی به این دنیا بازگشته اند.

و بالاخره کاری که با آن درخشید و شناخته شد سریال طنز سه دنگ سه دنگ بود. سه دونگ، سه دونگ به کارگردانی شاهد احمدلو است که در رمضان 1391 از شبکه تهران پخش شد. این مجموعه محصول 1391-1389 است.

مریم معصومی

 گفتگویی کوتاه با مریم معصومی

علاقه به بازیگری

کلا هنر را خیلی دوست داشتم. البته حوصله نقاشی نداشتم، چون یک مقدار اعصابم ضعیف است! (با خنده) موسیقی را هنوز هم خیلی دوست دارم. عاشق ساز ویلون هستم. ولی فرصت یادگیری موسیقی هیچ وقت برایم مهیا نشده است. خیلی عاشق بازیگری بودم. از دوران دبیرستان من کارگردانی و بازیگری می‌کردم و اکنون اولین عشق زندگی‌ام بازیگری است.بعد از بازیگری عشق دوم من عکاسی است و برای این کار خیلی سفر می‌کنم.

ورود به عرصه بازیگری 

سال ۸۸ فارغ‌التحصیل شدم و نشستم ۸ ماه شدید برای فوق لیسانس علوم سیاسی خواندم. مطمئن بودم که سراسری قبول می‌شوم و به همین خاطر اصلا در دانشگاه آزاد شرکت نکردم و الان پشیمان هستم! سراسری شبانه شهرستان قبول شدم. یک ترم ثبت‌نام کردم ولی بعد بازیگری را ترجیح دادم به این‌که دو روز بروم شهرستان و برگردم. انصراف دادم و فوق لیسانس روی هوا ماند! اولین بار در سال ۸۸ بدون هیچ دوره و کلاسی در تله فیلم «کادوی در به در» یوسف تیموری ۴، ۵ سکانس بازی کردم.از زمانی که اولین کارم پخش شد دیگر خانواده‌ام مشکلی با کارم نداشتند. بعد از آن در کلاس‌های استاد سمندریان ثبت‌نام کردم. در آن مدت کار نکردم و صبر کردم دوره‌هایم تمام شود تا پخته جلوی دوربین بروم. بعد از آن دوره‌های عکاسی‌ام را شروع کردم.

مریم معصومی

شهرت

برای اولین بار در سریال فاصله ها در سال 89 نقش کمرنگی رو بازی کرد، سپس بازی او در سریال مناسبتی ماه رمضان 1390 بنام سه دونگ سه دونگ از او چهره ساخت

وضعیت تاهل مریم معصومی 

اطلاعات دقیقی از متاهل یا مجرد بودن مریم معصومی در دسترس نمی باشد اما طبق اطلاعات موجود مجرد می باشد.

علاقه مندی های مریم معصومی

مریم معصومی به ورزش علاقه زیادی دارد و از جمله ورزش های اصلی که کار می کند شنا و بدن سازی است. او همچنین به عکاسی نیز علاقه دارد.

مریم معصومی خیلی فیلم می‌بیند و اهل سینما و تئاتر رفتن هست.

غذای مورد علاقه وی ماکارونی و رنگ مورد علاقه اش آبی می باشد. 

طبق گفته خودش از بچگی عاشق عروس ، لباس عروس و مراسم عروسی می باشد.

وی علاقه ای به آشپزی و کارهای خانه ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان