مهران مدیری | مهران مدیری دورهمی

شاخ و شونه کشیدن مهران مدیری برای همسر همایون شجریان | سوال خصوصی مهران مدیری از مهمان برنامه ش

مهران مدیری برای سحر دولتشاهی شاخ و شونه کشید.

شاخ و شونه کشیدن مهران مدیری برای همسر همایون شجریان | سوال خصوصی مهران مدیری از مهمان برنامه ش
کدخبر : 2761
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 مهران مدیری یکی از بهترین کارگردان های طنز ایران است که مجموعه هایی مانند پاورچین و برره و قهوه تلخ نمونه ای بسیار مشخص از هنرمندی اوست. مهران مدیری علاوه بر کارگردانی بینظیر و بازیگری حرفه ای، مهارت زیادی هم در مجری گری دارد.مهران مدیری چند سالیست برنامه ی دورهمی را اجرا میکند که مخاطبان بسیار زیادی دارد.تسلط مهران مدیری در مجری گری بسیار قابل ستایش است.مهران مدیری دو فرزند دارد و دختر مهران مدیری فوق العاده شباهت زیادی به او دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

واقعیت هایی از زندگی مهران مدیری

تشکر بازیگر معروف از آقای مدیری

 

جنجالی ترین سوتی مهران مدیری

سکانسی از بازیگری مهران مدیری

خبری از ممنوع الکار شدن مهران مدیری

ظاهرا مدیران تازه صداوسیما قصد دارند مهران مدیری، رضا رشیدپور و احسان علیخانی را از دایره مجریان و برنامه‌سازان تلویزیون حذف کنند و برنامه‌های آن‌ها را با مجریانی دیگر روی آنتن ببرند. اگرچه مدیران شبکه سه سیما ترجیح دادند در برابر این اخبار نیز سکوت پیشه کنند و شفاف‌سازی انجام ندهند، اما محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم سیما به این ماجرا پاسخ داد.

این اظهارنظر مشابه واکنشی است که خوشرو ۲ ماه پیش درباره تغییر مجری «کتاب باز» مطرح کرد. او در آن زمان نیز دقیقا عبارت «ارتقای فرم و محتوا» را به کار برد، اما استفاده نکردن از حضور سروش صحت را تکذیب نکرد؛ صحبتی که تأیید تلویحی ادامه «کتاب باز» بدون صحت تعبیر شد. در هر دو مورد، به نظر می‌رسد اگر قرار بر حفظ مجری «کتاب باز» و «دورهمی» بود، مدیر شبکه نسیم، اخبار تغییر آن‌ها را به صراحت تکذیب می‌کرد، اما تأکید بر حفظ برنامه، بدون اظهارنظر درباره مجری، شائبه تغییرات را تقویت می کند.

مهران مدیری

بیوگرافی مهران مدیری و همسرش

مهران مدیری متولد 18 فروردین 1346 در تهران ، بازیگر ، کارگردان و مجری است

دانشگاه را بخاطر حضور در جنگ تحمیلی ناتمام گذاشتد سپس از تئاتر شروع کرد و با کارگردانی درخشید و حالا قدرتمندترین چهره سیاسی فرهنگی ایران است

جالب است بدانید او سید نیز می باشد و دکتری افتخاری از دانشگاه لیبرتی آمریکا دارد.

مهران مدیری (Mehran Modiri) در شهر تهران بعنوان آخرین فرزند یک خانواده با اصالت اراکی به دنیا آمد و دو برادر بزرگتر از خود دارد

پدرش کارمند وزارت نیرو و هنر دوست بود و مادرش خانه دار است ، برادر بزرگتر پیانیست قابلی است و برادر دومش نیز نقاش بوده و در سوئد زندگی می کند.

در کودکی شر و شور نبود اما بسیار کنجکاوی می کرد به طوری که در غیاب برادرش به اتاق او می رفت و تمام کتاب های نقاشی اش را زیر و رو می کرد

اولین تئاتر زندگی اش را در دبستان تجربه کرد و با همان نقش نشان داد هنر در خونش است.

مهران مدیری

داستان معروف شدن مهران مدیری

او در آن 6 سال که در تئاتر و رادیو فعالیت داشت با افراد زیادی در عرصه رادیو و تلویزیون آشنا می شود و سرانجام در سال 1372 به همکاری داریوش کاردان برنامه طنز 72 را تهیه می کنند. این برنامه نقطه اوج شهرت مهران مدیری بود و بعد از آن آقای مدیری تبدیل به یک برند در دنیای کمدی شد.

مهران مدیری یک ستاره ساز است، او بازیگران زیادی را به دنیای سینمایی ایران معرفی کرده که هرکدام از آنها در حال حاضر جزو سوپراستارهای گران قیمت محسوب می شوند. از جمله آنها می توانیم: نصرالله رادش، جواد عزتی، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی و شایان احدی فر را نام ببریم.

قهر مهران مدیری با تلویزیون

پس از سال 1388 مهران مدیری ساخت مجموعه ای به نام قهوه تلخ را استارت زد. این سریال قرار بود از تلویزیون پخش شود اما به دلیل مسائل مالی و محتوایی، مهران مدیری مجموعه قهوه تلخ را از طریق شبکه نمایش خانگی به پخش رساند که با استقبال بینندگان رو به رو شد.

او مدت ها با تلویزیون کار نکرد تا اینکه با ساخت سریال در حاشیه 1 و 2 دوباره به تلویزیون ملی بازگشت اما در حین پخش این سریال هم انتقادات و اعتراضات فراوانی از طرف جامعه پزشکی به او وارد شد و آقای مدیری مجبور شد فیلم نامه این مجموعه را تغییر دهد. به هر حال این سریال مورد تحسین بینندگان قرار گرفت.

مهران مدیری

مهران مدیری در تلویزیون

سریال مشت‌های کوچک (بازیگر)

سریال حکایت‌ها (بازیگر)

سریال پندها و اندرزها (بازیگر)

سریال نوروز (بازیگر)۷۲

سریال باغ گیلاس(بازیگر)

در سریالهای زیر به عنوان کارگردان و بازیگر

سریال پرواز ۵۷

سریال ساعت خوش

سریال سال خوش

سریال نوروز ۷۶

سریال جُنگ ۷۷

سریال ببخشید شما

سریال پلاک ۱۴

سریال ۹۰ شب

سریال طنز ۸۰

سریال دردسر والدین (بازیگر)

سریال پاورچین

سریال نقطه‌چین

سریال جایزه بزرگ

سریال شب‌های برره

سریال باغ مظفر

سریال مرد هزارچهره

سریال مرد دوهزارچهره

سریال در حاشیه

ماجرای انتشار عکس همسر!

از عکس زیر بعنوان تصویر همسر واقعی مهران مدیری یاد شده است که صحت نداشته و این عکس یکی از طرفداران مقیم آمریکای ایشان می باشد.

شباهت این خان به دختر مهران مدیری علت اصلی انتشار این شایعه بود.

مهران مدیری

خوانندگی مهران مدیری

مهران مدیری از سال 1379 حرفه خوانندگی را هم دنبال می کند. او خود تیتراژ برخی فیلم هایش را خوانده و صدای خوبی هم دارد. مهران مدیری در سال 1397 کنسرتی در برج میلاد تهران اجرا کرد که باوجود حواشی بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت. او در این کنسرت آهنگ سوغاتی اردلان سرافراز که زنده یاد هایده خوانده بود را اجرا کرد.

خانواده مهران مدیری

مهران مدیری

همسر مهران مدیری فارغ التحصیل رشته هنر و ادبیات است او خانه‌ دار است و برای خودش مینویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته‌ هایش را نداشته است

اسم پسرشان فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن آقای مدیری زیاد از این اسم در شخصیت‌ های تلویزیونی‌ اش استفاده کرده است.

فرهاد مدیری متولد 18 اردیبهشت 1370 در تهران ، تحصیلکرده هنرستان موسیقی می باشد که دانشگاه را خارج از کشور گذرانده است

او حالا یک گروه موسیقی دارد و اغلب در کارهایش پدرش بعنوان آهنگساز حضور دارد

شهرزاد مدیری متولد 13 بهمن 1375 در تهران ، فارغ التحصیل رشته طراحی لباس است

علاقه ای به بازیگری ندارد و چند سالیست به همراه دوستانش یک برند طراحی لباس بنام لورلای دارد که صفر تا 100 طراحی و دوخت را برعهده دارند.

مهران مدیری

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان