حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

ماجرای افزایش حقوق بازنشستگان به کجا رسید | خبر مهم در مورد افزایش حقوق بازنشستگان

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.

ماجرای افزایش حقوق بازنشستگان به کجا رسید | خبر مهم در مورد افزایش حقوق بازنشستگان
کدخبر : 68
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

میرهاشم موسوی در اولین روز کاری بعد از تعطیلات نوروز با شرکت در جلسه‌ای که با حضور رئیس و اعضای هیئت‌مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری و همچنین معاونین و مدیران ذیربط سازمان تامین اجتماعی به منظور اتخاذ بهترین تصمیم جهت افزایش میزان حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، اظهار کرد: مقرر شد افزایش حقوق مستمری بگیران در اردیبهشت ماه انجام شود.

وی افزود: انشاالله با همکاری دولت افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت‌ماه اجرایی خواهد شد. در مورد افزایش حقوق بازنشستگان ماده ۹۶ و ۱۱۱ مورد توجه بوده و بررسی کارشناسی درباره افزایش مستمری بازنشستگانی که حداقلی‌بگیر محسوب می‌شوند، بر اساس ماده ۱۱۱ قطعی شده و درباره میزان افزایش سایر سطوح نیز جلسات ادامه دارد. رویکرد راهبردی ما این است که با همفکری شرکا و نمایندگان بازنشستگان و براساس الزامات قانونی و مقدورات سازمان، بهترین تصمیم در زمینه تحقق عدالت و صیانت از حقوق ذینفعان اتخاذ شود.

در پایان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار امیدواری کرد با اتخاذ تصمیمات درست، رضایت بازنشستگان تامین شده و به سمت ایجاد عدالت در پرداخت‌ها که هدف این سازمان است؛ حرکت شود.

 

حقوق بازنشستگان

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان