وام بانکی | وام بانکی فوری

وام بانکی 125 میلیون تومانی را چه کسانی می گیرند | خبر فوق العاده در مورد وام بانکی

بانک آینده به منظور ایجاد اشتغال و کمک به چرخه تولید داخلی و همچنین تامین خدمات و لوازم مصرفی بادوام مورد نیاز خانوارها، به مشتریان واجد شرایط خود حداکثر معادل ۸۰ درصد ارزش کالای خریداری شده وام می‌پردازد. این وام ۱۲۵ میلیون تومانی تحت عنوان طرح «کارگشا» به مشتریان اعطا می‌شود.

وام بانکی 125 میلیون تومانی را چه کسانی می گیرند | خبر فوق العاده در مورد وام بانکی
کدخبر : 382
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام کارگشا تنها به اشخاص حقیقی واجد شرایط پرداخت می‌شود. کسانی که حقوق خود را از بانک آینده دریافت می‌کنند یا جز مشتریان این مجموعه با گردش حساب مطلوب هستند، در اولویت دریافت این تسهیلات قرار دارند. افرادی شرایط دریافت این وام برای خرید انواع لوازم خانگی ایرانی را خواهند داشت که به بانک ضامن رسمی و معتبری ارائه دهند. علاوه بر ضامن، فرد متقاضی باید جواز کسب و کار قانونی داشته باشد. ضمنا ارائه سفته هم ضروری است. مشتریان باید در یکی از شعب بانک آینده سپرده قرض الحسنه داشته باشند تا بتوانند برای این وام درخواست دهند و آن را دریافت کنند. میزان سود این تسهیلات ۱۸ درصد اعلام شده است.

دیگر شرایط وام ۱۲۵ میلیون تومانی طرح کارگشا

لازم به ذکر است که ۱۰ درصد نرخ تسهیلات وام گیرندگان بلوکه خواهد شد.درضمن سپرده فرد وام گیرنده هم تا تسویه اقساط مسدود خواهد ماند.بیشترین مدت زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است. در صورتی که فردی این وام را گرفته و اقساط آن را به صورت منظم پرداخت کرده باشد، امکان درخواست و دریافت مجدد این تسهیلات را خواهد داشت.

اگر متقاضی حداکثر مبلغ وام را با نرخ سود مشخص شده دریافت کند و مدت زمان پرداخت اقساط هم برای وی ۳۶ ماه تعیین شود، وی باید ماهیانه ۴ میلیون و ۵۱۹ هزار و ۴۹ تومان قسط بپردازد. کل سود این مبلغ وام ۳۷ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۷۸۰ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۲۷۷ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۴۸۵ تومان است.

مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این وام می‌توانند به سایت بانک آینده به نشانی www.ba۲۴.ir مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان