قیمت دلار | قیمت دلار امروز

پیش بینی قیمت دلار در روزهای آتی | قیمت دلار ارزان می شود؟

قیمت دلار در حال نوسانات شدید است و به قیمت ثابتی دست پیدا نکرده است.

پیش بینی قیمت دلار در روزهای آتی | قیمت دلار ارزان می شود؟
کدخبر : 224
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

دلار در ۲ روز انتهایی هفته در مسیر نزولی قر ار گرفت و در مقطعی حتی سطح ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومانی را از دست داد. با این حال به نظر می رسد سفته بازان ارزی بار دیگر بیدار شده اند، چرا که خریدهای خود را در بازار پشت خطی افزایش داده اند. روز جمعه ارزش اسکناس آمریکایی در معاملات پشت خطی به بالای محدوده ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان برگشت که نشان دهنده افزایش فعالیت خریداران بود.

از نگاه برخی معامله گران این افزایش پشت خطی می تواند روند ابتدایی بازار در روز شنبه را تحت تاثیر قرار دهد. برخی از تحلیل گران باور دارند که اسکناس آمریکایی در انتهای هفته تحت تاثیر اخبار مبنی بر آزادسازی دارایی های بلوکه شده ایران قرار گرفت ولی این خبر در روز جمعه تکذیب شد و زمینه افزایش دوباره فعالیت سفته بازان را فراهم کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، گزارش ها درباره این که پول های ایران در حساب های مسدود شده در کشورهای دیگر آزاد شده اند، نادرست هستند. نه شرکای ما این پول ها را به ایران داده اند و نه آمریکا انتقال این پول های بلوکه شده را مجاز یا تایید کرده است

قیمت دلار

برخی فعالان اعتقاد دارند اگر در انتهای هفته گذشته شایعه آزادسازی پول های بلوکه شده، اسکناس آمریکایی را به زیر مرز ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان برد، تکذیب این خبر می تواند اسکناس آمریکایی را به محدوده ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومانی ببرد که در اواخر هفته گذشته در آن قرار داشت.

اگر دلار قصد ورود دوباره به کانال ۲۸ هزار تومان را داشته باشد، در گام اول باید از محدوده مقاومتی ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان عبور کند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان